Discord Erişim Engelli getirmesinden üzülürken ve çözüm olmazken neden herkes seviniyorlar?

Discord'un erişim engelli getirmesinden üzülürken ve sinirliği olduğumuz halde neden herkes seviniyor ve alkışlıyorlar? anlamadım, gerçekten insanlar aptallar, yobazlar, canım, neden mi? çünkü insanlar beyinleri yıkamış ve hala erişim engelli getirmek çözüm sanıyorlar, ve şimdi discord, nefret edenler ve erişim engelli destekleyen insanlara söylüyorum: siz gerçekten aptalsınız, yobazsınız, canım, tamam discord'u kullanmıyorsunuz ve gereksiz buluyorsunuz kullanmak zorunda değilsiniz, ama discord erişim engelli geitrmek hiç doğru bir çözüm değil ve siz kafayı yemişsiniz gerçekten, afferdersiniz ama erişim engelli getirmek b*k gibi çözüm olmuş ve erişim engeli hiç tavsir etmiyorum! tamam mı? gerçekten sinirliyim, bazı erişim açılsın diyenleri helal olsun diyorum! çünkü biz erişim engeli getirmesini hiç doğru bulmuyoruz!! lütfen bana kızmayın ve benden nefret ve olumsuz bir söz söylemeyin!! iyi günler!

Discord Erişim Engelli getirmesinden üzülürken ve çözüm olmazken neden herkes seviniyorlar?
Cevapla