BİLGİSAYAR OYUNU OYNAMANIN YAŞI VAR MIDIR?

Ben 25, eşim 26 yaşında. Beraber oyun oynamayı çok seviyoruz. Lol, CS, Apex, RDR… daha çok var, arkadaşlarımız bize bunun çok çocukca ve gereksiz olduğunu söylüyorlar. Sizce öyle midir?
BİLGİSAYAR OYUNU OYNAMANIN YAŞI VAR MIDIR?
Cevapla