BİLGİSAYAR OYUNU OYNAMANIN YAŞI VAR MIDIR SİZCE?

Eşim ve ben bilgisayar oyunu oynamayı çok seviyoruz. LOL, Valorant, Apex, Sims, CS-go... Geçen arkadaşlarımız bize geldiğinde "bebeğiniz oldu hâlâ oyun mu oynuyorsunuz" dediler. Bunu şaka amaçlı falanda değil, gayet ciddi şekilde dediler. 6 aylık bebeğimiz var, ona vakit ayırmam zormuş böyle. Anneliğime bile laf edildi yani. Arkadaşım dediğim kişilerin her şeyi böyle açıkça söylemesi bence hoş değil. Ben mi abartıyorum?
BİLGİSAYAR OYUNU OYNAMANIN YAŞI VAR MIDIR SİZCE?
Cevapla