BİLGİSAYAR OYUNU OYNAMANIN YAŞI VAR MIDIR SİZCE?

Eşim de bende oyun oynamayı çok seviyoruz, insanlar hem kadın olduğum için hemde yetişkin olduğumuz için oyun oynamamıza şaşırıyorlar ya. Kaç yaşına gelirsem geleyim hep oynarım, şu aralar red dead redemption 2'ya sardım. Genel olarak da LoL, valorant, Apex severim
BİLGİSAYAR OYUNU OYNAMANIN YAŞI VAR MIDIR SİZCE?
Cevapla