Ben bir oyun arıyorum bulmamda yardımcı olur musunuz?

2020'de korona zamanı bilgisayardan oynuyordum, webden giriş yapmıştım. Grafikleri Minecraft gibiydi, yani böyle küp küptü. Ama oyunun Minecraft ile pek alakası yoktu. Şarjör değiştirip yani silahlarla insanlara saldırıyorduk ve takım olarak kazanıyorduk. Birçok haritası vardı. Biraz daha detaylandırayım:

-webden giriş yapıyorduk ama tam ekran bir oyun değildi. Arka plan sarı gibiydi ve sanırım köşelerde farklı oyunlar vardı ama kesinlikle emin değilim.

-karantina zamanı popüler miydi bilmiyorum, ben rastgele bulmuştum

-kranken oyununun fps'i daha düşük. Benim bahsettiğim oyununki daha yüksekti ama yine Minecraft'ı andırıyordu.

-dediğim gibi arkaplan sarı gibiydi oyun ekranı dikdörtgen ve ortadaydı. Mouse oyun ekranındayken mouse'u çekemiyorduk ve mouse silahı kontrol ediyordu. Yani oyunu oynarken mouse'u göremiyordum.

-birçok harita vardı. Hatırladıklarım şunlar: büyük bir bina, ofis binası gibi. Bir de açık alan vardı. Bu açık alanda hava pembemsiydi, kapalı havaydı. Terk edilmiş gibi duran bir haritaydı. Çevrede ahşap barınılabilecek yerler vardı ve oyuncular saklanmak için kullanabiliyordu.

güncelleme geldi de değişti mi bilmiyorum ama en son boyleydı 🥲💗

Ben bir oyun arıyorum bulmamda yardımcı olur musunuz?
Cevapla