Bilgisayar oyunu oynamak mental açıdan zararlı mı sizce?

Bana göre tadında bırakılarak oynanınca bırak zararı faydalı bile. Depresyona da çok iyi geliyor çok iyi stres attırıyor ama belirli bir yaştan sonra eskisi gibi tad alınmıyor. Yani en azından ben öyleyim. Yaş arttıkça ben strateji oyunlarına yöneldim. Daha keyifli gelmeye başladı bana strateji oyunları. FM, Total War ve Hearts of İron 4 en sevdiğim oyunlar. Hearts of İron 3 de çok güzel.

Bilgisayar oyunu oynamak mental açıdan zararlı mı sizce?
Cevapla