Pc oyunları tamamen zararlı mıdır sizce fikriniz?

https://youtu.be/nPDjf4uzh5Y?si=aK9s3QWTISMqPngREski

nesiller oyun sizi mavi ekran yapıyo robot düşüncesiz yapıyo kendinizi orada mutlu görüyorsunuz diyo bunu diyenler de yarım saat tuvalette tiktok izliyo sürekli yani bilgisyar oyunları uyuşturucu gibi resmen davranıyorlar evet mavi balina gibi oyunları oynayıp bileklerimizi kesip millete saldırıp intihar edicez aynen hacı kesin öyle olur ben bu düşünceye kesinlikle katılmıyorum oyun bende severim zaman zaman alışkanlık olarak fazla oynamışlığım vardır zaten belli bi yaştan sonra eski zevki alamıyoruz ki oyun yani sigara alkol değil herkes kaçmıyor mu gerçek hayattan kısa bi süre de olsa kopmak için herkes birşeye sarılır kitap iş oyun herkesin farklıdır bi yayıncı diyordu linkte var oyun bizi sırtlar destekler sosyalleşmek için de kullanılabilir oyun muhabbeti yaparsın zararsız bi hobi spor da yapmak lazım ama bu kadar tabutu olmayalım yani bizim bilinçatımızı bozmuyolar kodlama yapmıyolar kafa dağıtıyoruz zaman geçiriyoruz bu kadar insanlara zarar mı veriyoruz hiç oynama sakın oynama gibi bizden bir vürüs uyuşturucu madde gibi sakladığınızda uzak tuttuğunuzda kaçırdığınızda bizi daha kötü etkiliyosunuz haberiniz yok oyunların gayet de faydaları var ama siz anlamak istiyorsunuz sözüm meclisten dışarı daha çok eski nesiller bu kafada düşünüyo başka da illa vardır ama

Hayır değildir aksine faydası da vardır
Evet insanları aptallaştırıyo
Dozunda olduğu müddetçe bi sıkıntı yaratmaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Pc oyunları tamamen zararlı mıdır sizce fikriniz?
Cevapla