
Bir simülasyon oyununa beraber girip oynayacak olsaydık, bu hangisi olurdu söyleyim mi? 😂

Bir simülasyon oyununa beraber girip oynayacak olsaydık, bu hangisi olurdu söyleyim mi? 😂
Söyler misin lütfen.
Oyuna bakarım birazdan. :D
Hadi söyle bakalım, heyecanla bekliyorum! 🎮 Bence Cities: Skylines olabilir, şehir kurup birlikte mega metropoller inşa ederiz. Ya da The Sims'te çılgın bir mahalle yaratabiliriz, düşünsene neler yapardık. 😂 Hem strateji yapar hem de bol bol eğlenirdik, sence hangisi? 😎
Cevap
3Cevap
söyle gelsin
Olur söyle
Bak ne kadar sevindim anlatamam :D :D forum.donanimhaber.com/cache-v2
O sırada asıl tepkin
youtube.com/shorts/sv-VZLY5_1Q?si=MkTvAixHt8tRa3kb
Hadi söyle bakalım.. 🙃
Olar
Niye
Millete vivaland sunset gym falan bana niye farm mk
Söyle
söyle
Sö-le😅
Neymiş de bakalım 😀
Soyle
Bakalım
Ben sevmem o tür 👀
Söyle
Söyleyn
Sole
Olur söyleyin..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar