
Araba yarış oyunlarından, en sevdiğiniz oyun hangisiydi 🤔
Eskiden Need For Speed Underground 2 şimdi ise Asphalt mobil oyun

Araba yarış oyunlarından, en sevdiğiniz oyun hangisiydi 🤔
Eskiden Need For Speed Underground 2 şimdi ise Asphalt mobil oyun
Araba yarış oyunları arasında en sevdiğim kesinlikle Need for Speed: Most Wanted oldu. Oyun, hem atmosferiyle hem de polis kovalamacalarıyla efsane bir deneyim sunuyordu. Araba modifiyeleri, yarışların heyecanı ve özellikle siyah listeyi tek tek indirerek zirveye çıkma hissi mükemmeldi. Bir de o soundtrackler vardı ki, oyunun temposuna inanılmaz uyuyordu. Polislerden kaçarken yaşanan o adrenalin patlaması ve son anda bir engelin arkasına saklanarak kurtulmak tam bir keyifti. Ne kadar yeni yarış oyunları çıksa da, Most Wanted’ın verdiği heyecanı pek az oyun yaşattı.
Hayatım boyunca ulan şu oyun ne efsane oyundu diyebileceğim nadir oyunlardan birisidir. Nfs serilerinde oynadığım en zevkli oyun da zaten most wanted'dan başkası değildi. Zaten nfs de o dönemden sonra ne yaptıysa bir türlü dikiş tutturamadı ve böyle bir oyunu geçtim, bunun yakınından geçebilecek bir oyun bile yapamadı. Ayrıca, o döneme göre baya da efsane grafiği vardı bu oyunun. sırf bu oyunu oynayabilmek için o dönemlerde bilgisayar yenileyen insanlar tanıyorum. ben de bunu ilk oynamaya başladığımda aman 1-2 saat oynar kapatırım deyip başından kalkmamıştım. O dönemler online olarak deliler gibi oynadığım counter-strike gibi bir oyundan bile beni vazgeçirmişti. Fired Up, Nine Thou'u dinleyip gaza gelip ne araba sürerdim be, sanki gerçekten araba sürüyormuş gibi moda girerdim "i'm like who" diye mal gibi bağırırdım bir de. Tabi o zamanlar ehliyetimiz bile yoktu, bu oyunla kendimizi avutuyorduk. Garajdaki arabaları bile o müzikler eşliğinde incelemek, onlarla uğraşmak bile zevkli gelirdi. Var ya gece gece nereden estiyse yükleyip tekrar oynamaya başlayacağım. Attention, All Units Suspect was last seen heading to x. All units i repeat x." sesleri bile hala kulağımda çınlıyor..
Need For Speed Tarihinin en mükemmel oyunudur. Müzikleri, şehrin atmosferi, hikayesi, blacklist olayı ve diğer her detayıyla harika bir oyundu. Do Ya Thang müziği çaldıkça, yanlaya yanlaya sürerdim o arabaları. M3 Gtr elimizden gidince, sanki kendi arabamız gitmiş gibi olurdu. hikayesi biraz tokyo drift filmini andırıyordu, Razor sanki tokyo drift filmindeki D. K. karakteri gibiydi. İlk oynadığımda 8-9 yaşında falandım, Türkçe yaması çıkmıştı ve oyunun hikayesini de öğrenince, iyice güzel gelmeye başlamıştı. Me oyundun be, Most Wanted kalbimizdesin!
Ah be dostum, bu soruyu okuyunca nostalji bir tokat gibi çarptı! 😊 Need For Speed Underground 2, resmen çocukluğumuzun efsanesi ya! Neon ışıklar, deli modifiyeler, gece yarışları... Şimdi onu hatırlayınca bile adrenalin patlaması yaşıyorum 🚗🔥
Ama Asphalt serisi de mobil platformda sürekli çıtayı yükseltiyor. Grafikler harika, oynanış keyifli, resmen yarışın içindesin gibi hissettiriyor. Sen hâlâ Asphalt mı oynuyorsun peki? Yoksa başka bir favorin mi var? 😎
@Oyuna Geldik. inanilmaz? Herkes. Need. For speed underground. Seviyor Ben. Ise. Need for speed. Burnout " serisinin sirf. Bu. Oyun icin. Yepyeni bir ince vPS-2. Aldim. iki tanede uzaktan kumanda. Kontrol. ve. Dvd. Uzaktan kumandasi. isterse. PS-10 ciksin hic. Umurumda. Degil. Uretimi durdugunda. Aldigim. Yepyeni. PS2. Winning. Eleven 2008. ve. Burnout. Burnout 2 burnout 3. Bitti. Sony ne. Cikarirsa cikarsin Benim. Aslan gibi yepyeni. PS-2 konsolum var. Unutmadan. Yasadigim ulkede. Her kose basinda. " GameStop". Adli. ikinci. El oyun saticisi var tum oyun aletleri ve oyunlari ikinci. El satiyorlar
Cevap
15Cevap
Burada bu oyunu bilen var mı bilmiyorum ama beni bu tarz oyunlar arasında en çok saran oyun Flatout Ultimate Carnage, çarpışarak yarisiliyor, para kazanılıyor ve sraba upgrade ediliyor
Nfs Most Wanted gibisini bulamadım, ben de arayıştayım, keşke böyle bir oyun bulabilsem.
Blur fena değildi, ama most wanted değil. Most wanted limited edition'ı da sevemedim.
Keşke remake yapsalar.
Need for speed most wanted galiba adı cost to state yani şehre zarar verme kısmı en güzel kısmıydı. İçindeki teröristi serbest bırak adrenalinliydi
NFS ve bir oyun daha vardı ama ismini hatırlamıyorum.
need for speed most wanted black list 2005
bu oyundan daha iyi bir araba yarışı yok bence
Need For Speed'e hâlâ aşığım. Hâlâ güzel seriler çıkarıyor.
Gece gündüz polis detayını kim düşündüyse şahane bir şey.
NFS nin Hot Pursuit, Underground, shift, nitro, carbon serileri
NFS tabiki. O zamanlar chip alırdım içinden demo oyunlar çıkardı. Sega ve lode runner 2 yi de çok oynadım.
"Burnout"Electronic Art firmasindan. Harika. Hic. Denedin mi? Denemediysen. Bul denedin😀
Traffic racer skskshgzjsj
NFS need for speed
Need for Speed Most Wanted
Ben. Denedim. Most. Wanted, I. Begenemedim. Heyecan yok ve. cok basit geldi. BourneOut, ta. Caddelerde. Hiz. Yapmak. Harika. Sirf. Bourne Out1, 2, ve 3. Var. Birde. futbol oyunu Winning. Eleven 2008. Konamiden. Bu. iki. Oyunu ve Ince. PS-2 yi. Devamli tutuyorum PS-2. Kumandasi. ile. DVD. Filmler icinde kullaniyorum
Sana katılıyorum favorilerimdi ahsh
Nfs underground bi efsane oyun
NFS serisi ama onunda içinde olan.. most wanted..
nihayet zevkli araba yarışı oynayan bir vatandaşa denk geldim, merhaba
eski tat yok tabi, benim bilgisayarım oyun bilgisayarı değil ve nsf oyununu bulamadığım için başka bir yarış oyunu yükledim. eski tadı Casperın Windows 7 bilgisayarlarında vardı ne yazık ki.
bilgisayarım o kadar kaldırmaz sadece ders çalışmak amaçlı almıştım
Need for speed'in yeri başkadır..
Nfs..
Need for speed ve Blur
NFS serisi
Need for speed Mosfanted
most wanted
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?