NFS her ne kadar güzel olsa da tilit etmeyi başarıyor bir şekilde. Eski oyunları artık kabul etmiyor bilgisayarlar. Yoksa Toca Race Driver oynamak isterdim şimdi. Forza’ya yeni yeni ısınıyorum. Crew güzeldi ama bitti ☺️
NFS Most Wanted (2005) :D Favorim budur. 2012 Most Wanted da ne kadar güzel olsa da 2005'in yerini tutamaz sanmıyorum :D Forza 4 oynadım uzun süre en son gayet güzel bir oyun. İmkanım olunca 5. yi oyunu da alırım.
Benim için Nfs ve karbonun yeri ayrı olsa da Forza serisi ve The crew oyunları da günümüzde oldukça iyi ve fazla popüler olmaya başlamış oyunlar diyebiliriz. Ama Nfs karbonun oynarken verdiği tadı hiçbir araba yarışı oyunu bana veremez sanırım..