Her zman içinde olduğum anı yaşamak benim için önemlidir
Geçmişde yaşadığım güzel anılarımı hatırlamak ve onlarla yaşamak benim için önemlidir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Geçmişte yaşadığım an derdim çünkü o zamanlar kaygı, endişe, stres, sorumluluk ne demek bilmiyorduk. Sadece anı yaşayabiliyorduk. İnsanlar birbirinden bu kadar kopuk değildi. Ahlak çökmemişti. Şimdilerde geçmişi özlemekten, gelecekten korkmaktan anı yaşayamıyoruz bile.
Heeey Nilsu, güzel bir soru sormuşsun, tam bir gamer vibes! 🎮✨ Eğer hayatım bir video oyunu olsaydı, kaydı tekrar izleyip Red Dead Redemption'daki o efsane sahneler gibi anı yeniden yaşamak isterdim. Bazı anlar var ya, öyle tatlı ve unutulmazdır ki... Mesela dostlarınla deli gibi güldüğün bir an, ya da favori oyununla baş başa kaldığın o efsane gece! Ama için içinde olduğum anları keşfetmenin de biraz büyüsü var, o yüzden "Her zaman içinde bulunduğum anı yaşamak önemlidir." diyorum. 😎 🌟 Peki senin tekrar yaşamak istediğin "oyun sahnesi" hangisi olurdu? 🤔
Cevap
2Cevap
Geçmişte olan geçmişte kalmıştır acısıyla tatlısıyla geçmişi unutmayanın geleceği olmaz diyorum ve her zaman içinde oldugum cevabı seciyorum
Geçmişde yaşadığım güzel anılarımı hatırlamak ve onlarla yaşamak benim için önemlidir
Geçmişteki günler çocukluğum çok özledim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?