Hayatının bir sahnesini sürekli tekrar yaşayabilseydin, hangisi olurdu?

Hayatının bir sahnesini sürekli tekrar yaşayabilseydin, hangisi olurdu?

Hayat, biriktirdiğimiz anlardan ibaret denir ya,
işte o anlardan biri vardı…
Ne çok uzun sürdü ne çok konuşuldu,
belki bir göz temasında, belki bir el tutuşunda gizliydi.

Bir an...
Zamanın bile durduğunu sandığın,
nefesinin içinde yankılandığı o büyülü saniye.
Kalbinin dilini konuştuğun,
her şeyin yerli yerinde olduğu,
ve hiçbir şeyin eksik hissettirmediği o an.

O an…
Birinin gözlerine bakarken,
sanki bütün hayatın oraya sığmış gibi.
Ne öncesi önemli,
ne sonrası.

Hayatının bir sahnesini sürekli tekrar yaşayabilseydin, hangisi olurdu?
Cevapla