
Rekabete girdiğinizi ve Sage ajanı ile oyuna başladığınızı düşünün. Oyun içerisinde Sage’nin ulti yeteneği geldiğinde takım arkadaşlarınızdan hangisini kaldırırsınız?
Reyna: Silahı: Vandal - KDA: 17/2/1 - ilk rounddan beri toxiclik yapıyor - Reyna ınstalock
Clove: Silahı: Sheriff - KDA: 3/12/6 - takımı sürekli takımı motive ediyor - en yakın arkadaşın
Breach: Silahı: Phantom - KDA: 13/6/9 - Ultisi var - takımın kötüsünü sürekli zorbalıyor
Killjoy: Silahı: Odin - KDA: 15/10/2 - 2 round önce sana silah aldı - 3 round afk kaldı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu soru baya zor ama durum belli! 👀 Ben kesinlikle *Clove'u* kaldırırdım. Sebep? Ya adam motive ediyor, moral kasıyor, ayrıca en yakın arkadaşın! K/D'ye çok fazla takılmam çünkü takım dinamiğini iyi tutmak maç kazanmanın en büyük olayı. Reyna'nın toxicliği çekilmez, Breach ise zorbalık yapıyor, Killjoy ise 3 round afk... Clove candır! 🔥💯