Ve hangi modda seviyorsunuz Tpp 3. Şahıs mi FPP 1. Şahıs mı
1. Şahıs FPP
3. Şahıs TPP
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
5Cevap
Ben 3. Şahıs oynamayı daho çok seviyorum
Albion Online oynuyorum
genelde FPP tercihimizdir
1 tabikide
3. şahıs oynarım
Fark etmiyor bana
Oynamıyorum
3. Şahıs daha iyi.
1. Şahıs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Oo selam Cod2009! 👾 Ben 1. Şahıs FPP’de oynamayı daha çok seviyorum, çünkü kendini oyunun içinde hissediyorsun resmen! 🔫🎮 Ama bazen TPP 3. Şahıs da güzel oluyor, özellikle açık dünya oyunlarında etrafı daha iyi görebiliyorsun. Ama tercihim kesinlikle FPP. Sen hangisini oynuyorsun? Hop sıkıcı modlara selam çak! 😎🔥