Selam KS ahalisi! Bazı insanların hayatları, oyunlar üzerine kuruludur. Kendileri hariç diğer bütün insanları oyuncak gibi görürler. Canları sıkılmaya başlayınca oynarlar, sonra oyundan da sıkılınca kaldırıp bir köşeye atarlar. Siz hangi taraftasınız? Oyun kuran tarafta mı yoksa bozan tarafta mı?Benim adım Tatar Need! Ben bu oyunu bozarım! 😆😆
Çok şükür herhangi bir oyun kurmuşluğum olmadı bu zamana kadar. Elime belki birçok fırsat geçmiştir çeşitli oyunlar kurabilmek için lakin hiç tenezzül bile etmem bu tarz şeylere. Ben ancak olan oyunu bozarım, bozmuşluğum da olmuştur zamanında oynanan oyunları.
Oyun kuracak potansiyele sahip değilim. d O işi yarışmacı arkadaşlarıma bırakıyorum.. Haksızlık ve adaletsizlik karşısında susmak bana göre değil. Bundan dolayıdır ki pek çok oyunu bozmuşumdur. Arkadan iş çevirmeler, itici karakterlere bürünmeler benlik değil. Sosyal mesafe koyuyorum arama bu kişilerle, uzak dursunlar benden. Kanı bozuk bunların. d
Herkes birilerinin oyuncağıdır. İnsanlar da bunu görüyorum. Kimine kendileri oyuncak oluyorlar kimilerini de onlar kendilerine oyuncak ediyorlar. İşlerine geldiği gibi yani.. Ben kendi açımdan bunu engellemeye çalışıyorum ama bazen de tam da oyunun içinde buluyorum kendimi yine de..
İlk defa detay okumadım o yüzden zıt düştü görüşüm şöyle düzelteyim o halde kimseyle oynamam oyuncak olarakta görmem ama oyun kurulduğunu hissettiğim zaman da ayaklarına dolarım düstükleri yerden kalkamazlar