Siz oyun kuran mısınız yoksa oyun bozan mı?

Selam KS ahalisi! Bazı insanların hayatları, oyunlar üzerine kuruludur. Kendileri hariç diğer bütün insanları oyuncak gibi görürler. Canları sıkılmaya başlayınca oynarlar, sonra oyundan da sıkılınca kaldırıp bir köşeye atarlar. Siz hangi taraftasınız? Oyun kuran tarafta mı yoksa bozan tarafta mı?
Benim adım Tatar Need! Ben bu oyunu bozarım! 😆😆
Benim adım Tatar Need! Ben bu oyunu bozarım! 😆😆
Siz oyun kuran mısınız yoksa oyun bozan mı?
Cevapla