2000 lerde cikan oyunlar au anki oyunlardan iyi olmasi normal mi?

18 yasindayim misal eski oyunlara bakiyorum ornegin yuzuklerin efendisinin cok eski oyunu vardir grafik kalitesi yukseltikirse su anki oyun dunyasini sarsacak kadar iyi olur ya da shrek 2 return oyunu muhtesm bir oyun o zamanlara gore ya da bu inanilmaz aile filminin oyunu var onlar cd de vardi hepsi adamlar hic program birsey yok o oadar guzel oyunlari nasil yapmislar vallahi garip

2000 lerde cikan oyunlar au anki oyunlardan iyi olmasi normal mi?
Cevapla