Merhaba, Bir "Gamer" sorusuyla daha sizlerleyim 🎮. Eski oyunlar, günümüzdeki oyunlar kadar bütçeli olmasa da başardıkları ile günümüz serilerinin ve günümüz "Oyun dünyasının" temelini attılar. Yeni oyunlar ise harcadıkları inanılmaz bütçeler ile yeni oyunlar ortaya çıkardılar ancak bu oyunların çoğunluğu beklenen etkiyi yapamadı ( istisnalar var tabii). Sizce eski oyunlar mı daha başarılı yoksa yeni oyunlar mı?
Sizce eski oyunlar mı daha eğlenceli yoksa yeni oyunlar mı?
Eskilerin tadı bi başka güzel be... çocukluğum eski oyunlarla o kadar güzel geçince yeniler pek fazla gözümde tutmuyor. Mesela Fortnite da neymiş şu Call Of Duty'un ilk oyununu az oynamazdım. Günümüzdeki yarış oyunları da ilgimi çekmiyor çünkü hiçbiri, harika bir hikayesi olan Need For Speed Mos Wanted ve Underground'ın yerini tutmaz. He bi de Crazy Taxi... GTA serisine yeni bir oyun ekleniyor fakat ben GTA'yı Vice City ve San Andreas ile tanıdım, onların verdiği zevki son oyunlarından alamadım. CS:GO hiç oynamadım, benim için CS, CS 1.6'dır. ve Half Life'da unutamam. FIFA 07 ve PES 13 futbol oyunlarının vazgeçilmesidir. Günümüzde bile özellikle PES 13'ün hala oynanması bunu kanıtlıyor. Bir de Serious Sam var, birbirinden acayip canavarlarla savaşıyoruz, o da oldukça eğlenceliydi.
valla ben her çıkan oyunu oynayan kafalardan değilim bizim kuşak gibi counter skrite kafasında olan biride değilim ama benim için efsane olan birkaç oyun var onlar olsun yeter bana bunlar bana efsanedir
1)-wolfied 2)-street fighter alpha 2 -- 3 3)-mortal combat 4 4)-sniper elite 5)-gta 3 6)-gta 3 vice city türkçe yamalı 7)-need for speed 2 8)-motor gp 500 9)-king of the road 10)-euro track simulatör 11)-fifa 2005 12)-world cup 2002 13)-fifa 99 14)-dedektif gaged türkçe oyun... 15) tomb raider
Eski zamanları anlatan oyunları severim. Call of duty modern warfare en sevdiğim örnek olarak ama Call of duty advanced warfare gibi teknolojik oyunları sevmiyorum.
Merhaba, Çok sağlam bir Gta Fanı ve tüm oyunlarını bitirmiş ve hikayelerini çok detaylı biri olarak söyleyebilirim ki, Gta San Andreas oynarken aldığım zevki Gta 5 oynarken yakalayamıyorum. Arada her ne kadar teknoloji, grafik vb farkı olsa bile günümüz oyunları fazla ruhsuz geliyor
eski oyunlar daha iyiydi be heyecanımız vardı çocuktuk almak için deli gibi çaba harcardık şimdi öyle değil bekliyoruz sadece bekliyoruz ummadığımız gibi olunca yorumlar yapıyoruz ya da artık arkadaşlarımız yok tek girmek istemiyoruz falan filan
Eski oyunlar daha eğlenceli tabi ki de, benim hâlâ oynamaya devam ettiğim en eski oyun hatta ilk fps online oyunu Counter-strike 1.6 oynuyorum ve hâlâ eğlenceli şu an da dolu serverlar da var