

Sizce eski oyunlar mı daha güzel, yeni nesil oyunlar mı?


Sizce eski oyunlar mı daha güzel, yeni nesil oyunlar mı?
Eski oyunlar daha güzel ve daha eğlenceli bence, yeni nesil oyunlar da alım-satım artık çok kullanılmaya başladı ve bu hâlâ da devam etmekte öyle oyunlardan uzak durdum durmaya devam ediyorum
Cevap
8Cevap
Bence bu değişiyor oyuna göre
Yeni nesil olarak sadece online oyunlara iyi bakmıyorum
Ben hala CS 1.6 oynayan birisiyim ve bu son bulmayacak 😂
Eski oyunlar tabiki daha çok içine sokan oyunlar vardı şuanki oyunların içi boş duygusu yok futbol gib
eskiden oyunu alır oynardık efendi efendi. şimdi silahı ayrı kostümü ayrı DLC si ayrı. her şey paraya döndü.
Age of empires gibisi gelmedi
eski tabiki
Eski
Eski :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?