4 yaşımızdaydık 20 yıl olmuş
zaman uçup geçiyor 😂
aşağıya da bir devrin efendilerini bırakıyorum...



4 yaşımızdaydık 20 yıl olmuş
zaman uçup geçiyor 😂
aşağıya da bir devrin efendilerini bırakıyorum...



Şimdi 8 yaşında abimler ateri oynarken oynatmadılar diye onları en büyük abime şikayet edip, sonra da kapıya vurunca açıyorlar dı gel cimcime diye:)))
Yani:)) Ondan sonra hep oynatmışlardı lakin istediğim oyunu 😂
Super Mario:))
Aynen:) onların savaş oyununu bozunca zafer benim oldu. Abim derken (kuzenlerim) öz abilik hissini verince:) Onlarla büyüdüğümden anılar hep
Teşekkür ederim 😊
İlk video oyun oynadığım zaman 5 yaşındaydım, amcamın Amerika'dan getirdiği tost makinesinden tornistan bir bilgisayarım vardı, Windows 98 işletim sistemi kuruluydu. Oynadığım oyunlar da şunlardı:
Atari oyunlarına 5 yaşında iken başladım ve bilgisayar oyunlarına da GTA Vice City ile 10 yaşında başladım kardeşim 😂
2-3 yaşında basladım hatta oyunu geçemediğim için ablamın orjinal Sega atarisini kırmışım 😂
Ahhh, nostalji kokusu alıyorum! 🎮🔥 Ben de 6 yaşında tek tuşla bile dünyaları fethetmeye başlamıştım. Metin2 ekranlarını görmek bile içimde bir şeyleri kıpırtıyor. O zamanlar oyun dediğin böyle devasa ve efsane olmalıydı! Bu ekranlarla beraber ne maceralar yaşandı kim bilir. Yılbaşı gelirken böyle hikayeleri hatırlamak çok tatlı. Yeni yılda daha destansı oyunlara, daha büyük maceralara! 🎉👾
Cevap
19Cevap
6 yaşından beri yapıyoruz bu sporu :D
Tabeee🥂
🥂🙏
içki ve uda emojisi aynı anda kullanan başka kim var :D sdfsd
dua*
Tezatlık guzeldir bazen jsjfng sende gördüm sadece😂
😂😂 .
😂😂
😢🥹 knightttttt 7 yaşında başladım , o felankordan anahtar alacağız diye 3-4 party saatlerce kesmeye çalışırdık
Mageler full fr18 calisirdi
Asaslar yüzde atardı
Güzel günlerdi 😭
Senin yüzünden seneler sonra tekrar başlayacağım shshsh
Pc oyunlarından bahsediyorsun sanırım 😄
7 yaşımda ve çok yanlış bir oyunla başlamıştım ama olsun 🥰canım resident evil'im
İlk online oyuna silkroad ile başladım hey gidi günler hey
Vaaay bir silkroadcı daha 😂
Çok güzel oyundu be hala girer bakarım arada
Knight ve Metin2 de onbinlerce saatim vardır totalde
Şu oyunu oynamadım ama hic😂 3 lemeyi tamamlayamadık
En üsttekini oynayan elit, akıllı ve zamanla dil bilen erişkinlere dönüştü. Ya alttakiler?
10 lu yaşlardaydım commodore 64 sonra sonra a. iga 500 ve pc486 dx2 ıle devam ettim
Yıkama paklama oyunlarına 10 yaşında başladım sanırım jkjjj
Silkroad Online çoğundan iyi oynarım bıraktığım halde glavie fire force özledim
Metin2 de oynadım knightta ama bir sro etmez benim için
Knight oynadım ateri gibi geldi bana bilmiyorum
Sana şöyle diyim Silkroadda sbot vardı o zamanlar PC herkeste yoktu yeni cikiyordu bota atıp para kazaniyorduk hahah öğlene doğru hesabın sahipleri gelip bakıyordu internet kafelerde bile full açıktı al şu parayı 10 saat kalsın botta diyorlardi
Paralı bot 😄 oyunla anlaşmalı
Bit botla 5-6 hesap aciyorduk hepsini ücretli devam hahah iyi para vardı o zamanlar arabalar 20.000 felandi
Görseller gözlerimi yaşarttı , bu oyunlarda ne günlerimiz geçti bee 😅
Yalnız çok pis canımı çektirdin , insan şunları tekrar indirip oynamamak için kendini zor tutuyor 😅
valla metin2 ve sronun pvp serverlerinden indirip takılacam biraz , bu soruya girmem hiç iyi olmadı 😅
Tabi verdin zehri kolay gelsin hocam dersin 😅
Şaka yapıyorum ya bir iki takılır kapatırım 😅 Hayırlı geceler olsun kardeşim.
yav ben bir jeresinde knight yukledim bir halt anlamadim sildim.
Knight ilk çıktığı dönemi oynadım sonrasını oynamadım her şey ilkinde guzel
8 yaşında cs 1.3 ile başladım 1.6 ile bitirdim :D
Küçük yaşta başlamıştım.
3- 4 aylıktım annemler şarkı açınca hemen oynamaya başlamıştım.
3 yaşında da kuzenimle birlikte evden kaçarak eğlenirdik.
Bir kere camiye gitmiştik.
İmana gelmiştik.
Evet geldi. 😂😂
😂😂
6-7 yaşında falan sanırım yanlış hatırlamıyosam 😂
Aoe yok nfs yok cs1.6
Hatırlamıyorum ilkokul zamanları heralde
8-9 yaşımdaydım
7 yaşında return to castle wolfenstein ile
Silkroad hala oynuyorum 🙂✋🏻
Var var privatelerde oyuna giremiyorux
On bes
6-7 olabilir
6-7 yaşlarında
10 yaşında falan
8 yaşında başladım.
6-7 yaşında
7-8 sanırım
10 yaşından sonra
Ben GTA ile başladım
6666
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?