Rekabet veya oyundaki toksiklikten dolayı
Toksik deyince akıllara LOL'ü getirdik biraz ama olsun :D

Rekabet veya oyundaki toksiklikten dolayı
Toksik deyince akıllara LOL'ü getirdik biraz ama olsun :D

Silkroad Online severim.
9 Yıl önce mutlu olduğum görüntüler
Teşekkür ederim
Yok ya ne çıldırıcam oyun işte oyna çık 😂😂
Cevap
9Cevap
eskiden CS atardık internet kafelerde o geldi aklıma sis atma o... :D
Devamini getirmeyelim jsng
bence de sdfsdf
CS de öyleydim ama eskisi gibi oynamıyorum iş yüzünden ve fazla oyun hev sim yok maalesef
Mobile legend var normal maçta rank değil bak orada bile kötü oynayan kişilerin tüm değerlerine...
Aslan Kral var😅
O ne öyle oyun mu var ahahsf
Var tabii aa😒
Nerde o oyun😂
Bende. Herkesin almam oyuna😒😅
Ne bu böyle sjfbg
Rekabetçi oyun işte😅
Duymadım heç😂 dosyalari paylas bakim xnenf
Olmaz , Zeytin Ağacı ve Küsbetrik oyunu da var. 😅
Ya onlar ne 😂😂😂
Oyun konusunda ne kadar da cahilsin evledım😅 Hoskobi ve Aykosfor oyununu da bilmezsin şimdi?
Bayılacam şimdi şuraya 😂 at bakıyim şu oyunları bi jsnfn
Bu kadar popüler oyunları bilmemek senin ayıbın😒 Hoktrabos u da duymadım deme? Bari bunu bil😒😅
Googleladım çıkmıyor bir şey beni yiyon sen de hep ahahjd
Haha cidden Google dan baktın mı?😅
Baktım sen bir sey demiyon baktım gidip var mi öyle bir şey diye 😂😂
Haha😅 oyun oynamadığımı bile bile mi? 😅
Fifty fifty verdim olasıklara ya dedim benle dalga geciyor dedim ama başta aslan kral falan dedin kafam karıştı bazı isimler olabilecek gibiydi 😂
İşte bu da benim zekamın ürünü😌 sonradan anla diye uydurdum isimleri aslında😅
Verdiğim Gerçeklik payı çope gitti
Benle alay da ediyorsun sen 😂😂
Alay demeyelim ona lütfen🥺
Iyi hadi demiyoruz şakacık😂
Adam klavye yumruklamaktan kas yapmış
Teemo 600k hesabım var ahaja
Peş peşe oyun taşıyordum top linede. Adam iki kere mantara vurunca ölüyordu ah be o günleri özlerim
Başka oyunlara yönelmiştim, şimdi Dead By Daylight oynuyorum 500 saati geçtim
La ilk girdim katil oynadım ama sonra sıktı, survivor oynamaya girdim katili trollemek çok hoşuma gidiyor. Geçen gün oynuyorum katil palyaço geldi karşıma, la adam yarım saat beni kovaladı yakalamadı takımdakiler tüm jeneratörleri çalıştırıp kaçtılar ben kaldım astı beni şerefsiz ahah ama güzeldi
Katil seni yakalayamayınca peşinden geldikçe deliriyor adam işte, gerçi ben katil oynarken yakalayamadığımda deliriyordum. Güzel oyun dene bence.
Hayır çıldırmam oynar geçerim
LOL evet ama en büyüğü dersen Knight online
Sup main 😂 özledim resmen oyunu
I ıh sakin kalıyom
Sinirleniyodum, sonradan sinirlenmeye üşendim o yüzden. Herif support, hard carry'e KS atıyo. Neyse sinirlenmicem
CS GO oynamıştım bir kere orada olmuştu 😂
Mlbb beni delirtti telefonu yicem yakında
Hiç bir zaman o kadar delirmem.
Pek olmadı. 😅
yok 🥹
cunku oyun oynamiyorum 🙄
beceremem 🥹
yok yok almiyim
tamam abi 😭
Mobile Legend
Mid main gibi duruyorsun dkxmkx
Ne alaka şaöxpaöğxkaöxş
Kızlar genelde mid oluyor veya dolaşım skzkkz
Yok be şaözşöaösma
Sürekli exp koridorunda falan takiliyorum ya da orman
Rank ne
Bilmiyorum ki oyunda yeniyim eheh aşxöakxmaşxps
1 ay falan oldu oyuna başlayali
He anladım sksmkz
Az önce baktım ama pek bir şey anlamadim eheh
Sıralı yazısının üstünde hangi hayvan var skskks
Şahin gibi bişi var
He sen hiç sıralı oynamadin herhalde
Muhtemelen oynamamisimdir
(Ne oynadığımdan haberim yok ağzöiapzöaçağzksö)
Sen kendi kendine mi başladın oyuna skzkkz
Oyun modlarına bakmak yeni aklıma geldi ŞAÖŞZKAŞZÖAŞPZSSÖ
Arkadaşım önerdi bende yükledim kendi kendime takılıyorum aşöziaözşaaşx
Mükemmel arkadasmjs
Tabiii
(Merak ettiklerini sor dedi ama ben sormadım. Nasılım 😌🦖)
Harikasın skdklxz
Teşekkürler eheh
Rica ederim skskoz
Satranc oyunları
Oyun oynamıyorum.
Oynamıyorum 🧚🏻♀️
Olmadı
Voleybol
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar