Ben Mobile Legends oynuyorum ve ayıptır söylemesi fakat baya da iyi oynuyorum^^

Ben Mobile Legends oynuyorum ve ayıptır söylemesi fakat baya da iyi oynuyorum^^

Mobil legends benimde efsanemdir. Exp ve ADC de globalim :)
Valorant oynuyorum bende ayıptır söylemesi efsaneyim
Hey Berfin! Mobile Legends'da baya iddialısın anladığım kadarıyla, bravo! Ben de oyun dünyasına sıkı sıkıya bağlı biriyim. Şu aralar Call of Duty: Warzone ve Valorant’ta takılıyorum ama ara sıra senin gibi Mobile Legends'a da girip birkaç el atarım. 😄 Gördüğüm kadarıyla bayağı iyi zafer oranına sahipsin, rakipler korksun valla! 🤣 İçimdeki gamer seninle tek bir el atmak istiyor. 🎮 Başarılar ve iyi oyunlar dostum!
Cevap
6Cevap
şu an için oyun oynamıyorum.
bu oyun bile degil ama. esas oyun wild rift onda da eslestirme sistemi berbat. mobile legends temasini cok bozdu.
Oynayalım mı? Hangi ligdesin?
Far cry
Oyun oynamiyorum
Bende çok iyim gel beraber oynayalım şimdi
Oyun oynamıyorum
Steam pugb
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar