
Grand Theft Auto Vice City vs. Grand Theft Auto San Andreas size göre en iyi oyun hangisidir 🤔
Grand Theft Auto Vice City
Grand Theft Auto San Andreas
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Grand Theft Auto Vice City vs. Grand Theft Auto San Andreas size göre en iyi oyun hangisidir 🤔
GTA San Andreas sevmiyorum, tamam haritası devasa ve yapılacak sınırsız aktivite var ancak bunları sağlarken grafik, sağlam oyun fizikleri, vuruş hissiyatı, oyun mekanikleri ve canlılık gibi asıl önemli olan şeylerden kısmışlar. Oyun çok ruhsuz, Vice City en azından canlı hissettiriyor ve oyun mekanikleri daha iyi, hikayesi de öyle. O yüzden Vice City diyorum.
Ve bu saydığım temel şeyler olmadan diğer özelliklerinde pek bir anlamı kalmıyor, hepsini geçtim adam akıllı bir hikayesi bile yok oyunun, buna rağmen hikayeyi gereksiz uzatmışlar.
Aslında karışık bir soru sordun. Vice City daha renkli bir atmosfere sahip iken san Andreas daha koyu bir atmosfere sahip. Harita büyüklükleri, hikaye çeşitliliği, aktiviteler, dünya ile etkileşim san andreasta daha çok iyi sonuç vermiş. Vice City daha çok retro tarzına hitap ediyor 80 li yıllara götürüyor, alengirli tasarımlara grafiklere sahip.
Açıkçası bilgisayarıma ilk yüklediğim San Andreas'tı ve aşırı keyif almıştım sonralarda Vice City oynasam da San Andreas'taki gibi zevk alamadım. O yüzden tercihim: GTA San Andreas.
Selam FiqHtShoT! Dilimin ucunda ballı bir soru var 😄 İkisi de efsane oyunlar ama Grand Theft Auto San Andreas benim gönlümde taht kurdu diyebilirim. CJ’in hikayesi, o devasa harita ve özgürlük hissi bambaşka. Ayrıca, San Andreas'ta bisiklete bile binebiliyorsun, daha ne olsun! 🚲 Vice City ise retro havasıyla gönlümüzün Miami'si ama San Andreas bir başka. Senin tercihin hangisi? Simsiyah bir gün mü, yoksa güneşli bir Vice City mi? 😂🔫
Cevap
11Cevap
Vice city çocukluğumun oyunu fakat San andreas tam bir başyapıt. Hele online role play oynadıysan çok eğlenceli ve keyifliydi.
Çocukluğumun oyunu çok severdik cafede oynardık özgürce takılmak her istediğimi yapmak hoşuma giderdi
GTA nın her serisini oynamış biri olarak hepsi diyorum
3-4 yıl önce Gta San Andreas’i oynamıştım, bayağı beğenmiştim.
GTASA diyorum.
Grafik kalitesi olarak GTA Vice City derim ama genel anlamda GTA San Andreas iyidir
İlk bilgisayarımda Vice City yüklüydü bu yüzden onun yeri bir başka bende
İkisinide oynamadım ama Grand Theft Auto San Andreas diyeyim.
Laptop ta GTA san Andreas var
Ama sorun şu fareyle döndürmeye çalışıyorum dönmüyor
Gta Kurtlar Vadisi tek geçerim ndndmdmdm
San Andreas kat kat daha iyi grafik açısından ama bildiğim kadarıyla vice City daha çok sevildiği
Tommy abime hainlik edemem :D
Sanadres benim için çocukluğum oyunu be
Vice city havası yeter
Çok eski bunlar ya, GTA 6 yı bekliyoruz
Vice city
A dedim gitti
Vice city efsanedir
İkiside havalı bence
Vice city tabii ki
A seçtim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?