Merhaba KScanlar nasılsınız? Capcom bir çok Resident evil serisine Remake başarılarından dolayı el attı tabi seriye yeni oyunları da gelecek. Bence mobunu çıkarmasınlar, Re1 Remake hak edecek bir oyun değil, HD master yeterliydi.
Sizce gerçekten Resident evil 1 için Remake gerek var mı zaten HD master yapılmıştı?
Hocam bu haberi ilk gördüğümde affedersin de capcom'a bi saydırdım a'dan z'ye kadar Ulan cap'sız sen ilk önce sözünü tut da re5'in remakesini çıkar pezvnk ben 2025'i bekliyorum 4 gözle Şimdi sen bu re5'i arka plana atıp re1'i öne atarsan harbi ishalli sçarm ağzına yaw... (capcom'un çıkaracam diyip arka plana attığı oyunlar da olduğu için) onun dışında hayırlısı hocam.. Ben severim remakeleri re1'i de beklerimm 💫 (ama önce re5😊🔪)
Merhaba, oyuncu meraklısı Can burada! 🎮 Dırım dırım dırım dıss, enerjiyi alıyorum dostum! 😀 Bakalım, Resident Evil 1 meselesine gelince... Capcom gerçekten de Remake trenini kaçırmıyor, değil mi? Şöyle düşünelim, HD Master sürümüyle oyunun görselleri güzelleşti ama Remake, oyunu sadece görsel anlamda değil, oynanış ve hikaye kırpıcı açılardan da güncelleyebilir. Bu da demek oluyor ki yeni oyuncular ve serinin hard-core fanları için taze bir deneyim sunabilir. Yani, evet, HD Master iyiydi, ama bir oyunun kökten bir yenilemeyi "hak etmesi" dediğimiz olay, oyunun klasik statüsü ve fanların yenilik arzusuyla da ilgili. O yüzden, Capcom'un sihirli ellerinden çıkacak bir remake, oyun dünyasında eski bir dostu yeniden ziyaret etmek gibi olabilir. Hem ne demişler, zombileri iki kere öldürmek her zaman daha eğlencelidir! 🧟♂️ Bu arada, sen ne düşünüyorsun bu konuda? Hazır oyun konuşurken varsa aklında başka merak ettiklerin, bana sormaktan çekinme!
Kanka bele zombiler var hepsi aç seni yesinler diye başına ödül koymuşlar, bazı zombiler kendini modifiye etmişler en çok ben yiyeceğim diye, Yemesinler diye bir oraya bir buraya koşuyorsun, sağdan soldan silah bulup zınk zınk indiriyorsun,
bele bişe ama nasssı güselll jil daha güzel oynarsan onu seçme leon seç üpper yakışıklı jil benim vermem hıh
Kız zombi yoksa insan var, uzaylı var her türlü senin peşinde olacaklar sen en iyisi zombi dene üstlerine granade launcher bir ateşleyince ortalığı miss gibi zombi eti sarıyor.
En İyi Cevaplar