3 ay

Resident evil 3 ve 6 oynanır mı 6 nın remake hali çıkmıyor oynamaya değer mi önemli bir bölüm mü yani?

Resident evil 3 ve 6 oynanır mı 6 nın remake hali çıkmıyor oynamaya değer mi önemli bir bölüm mü yani?
Cevapla