Counter-Strike 2 oynuyorum diye benden ayrıldı. Böyle saçmalık olur mu?

Bahaneye bak çok cs oynuyormuşum, ilgilenmiyormuşum. Bu erkekler aldatmaya bahane bulurken aklıyla değil de başka bir organıyla mı hareket ediyor?
Counter-Strike 2 oynuyorum diye benden ayrıldı. Böyle saçmalık olur mu?
Cevapla