
Counter-strike oyunu sizin için battı mı yoksa hala yaşıyor mu 🤔
Bence yaşıyor 1.6 hala oynarım 👍
#Gamer #FiqHShott

Counter-strike oyunu sizin için battı mı yoksa hala yaşıyor mu 🤔
Bence yaşıyor 1.6 hala oynarım 👍
#Gamer #FiqHShott
Nasıl battı? Bu oyun batmaz bak Wolfteam batar valorant batar pubg batar ama bu batmaz bu oyun bambaşka seviye 22 23 yıllık oyun hala zirvede. Ben cs 1.6 da ruslarla oynuyorum kanka oldum hepsiyle adamlar müthiş oynuyor yok böyle birsey awk bildiğin profesyoneller
Aynen Hilal gaming i bilir misin oradan bomboş şekilde ban yedim sebepsiz yere server sahibi tw ver dedi vermek için dc de odada bekliyorum adam diyor ki benim PC de dc yok ne alaka yaa koskoca server sahibinin PC de dc yok sınırsız ban attılar bu yüzden daha giremiyorum şimdi de bilgisayar bozuldu 😄
Counter Strike Oynamıyorum Ama Başarılı Çok Sıkı Fanı Seven Kitlesi Çok var 😊 Ben Call Of Duty Fanıyım Özellikle Modern Warfare Serisi ⭐

Cevap
15Cevap
Kalbimde yaşıyor
Cs'nin batma şansı yok. Bizde hiç oynanmasa bile dünyada hala aşırı tercih ediliyor. Pubg bile onu koltuğundan etmeye çalıştı ama edemedi
Hala en üstlerde olan bi efsane..
1.6♡
GO♡
ZERO♡
Halada oynarım dayım oğluyla gel bir police atak diyom..🤣
Çok değişik geliyor artık ama eskileri de unutmayız hala arkadaşlarla toplandıkça kapılıyoruz
Yaşıyor tabii ki
En son ne zaman oynadığımı hatırlamıyorum
Hayatımda hiç CS oynamadım desem?
Çok şey kaybetmişsin..
Fps oyunları benlik değil
Bir zamanlar benlikte değildi ben Simulator açık dünya vs. Oynarım ama yani Cs bi efsane
Battı :D
1.6da onlarca sunucu var genelde sunucu bile bulamıyoruz
Eski popülerliği olmasa da yaşıyo denebilir
hiç silahlı oyun oynamadım en son oynadığım oyun clash of clans tı sonra o da sıktı
zevkle oynadığım tek oyun olabilir
Hiç oynamadim ama bence o oyun çoktan battı sadece valo gelince batığı belli oldu
Cs Go dan devam işte aynı şey :D
Buzlu bolum guzel oluyordu
Batmadı kalbimizde yaşıyor
Cook zaman oldu
Yasiyor
cs öldü yav
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?