
Counter-strike 1.6 da komut dinleme dönemlerinden sizde geçtiniz mi 🥺🥺
(Fotoğrafta beyaz yerleri ben yaptım reklam yapma olarak geçebilir diye!)

Counter-strike 1.6 da komut dinleme dönemlerinden sizde geçtiniz mi 🥺🥺
(Fotoğrafta beyaz yerleri ben yaptım reklam yapma olarak geçebilir diye!)
Jailbreak benim en sevdiğim oyun tarzıydı 1.6'da..
Özellikle küçük yaşlarda da sesim kalın olduğu için her girdiğim serverde komutçu yapmak isterlerdi fdghdfgh bayılırdım jaile ya. Çok eğlenceliydi
Cevap
5Cevap
Geçmiştim
Oynamıştım, adminler filan oluyordu. Jailbreak moduydu sanırım.
Çok sıkıcı geliyordu. Hamachi üzerinden nfsu2 yarışı oynardım online
Tabii ki
Genelde komut verirdim
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?