Akıcılık, Hikayeli olması, sevdiğiniz tür olması, popülerlik, devam oyunu olması, uzun süredir beklediğiniz oyun olması, yeni maceralar deneyimlemek istemeniz ve başka nedenler sizin bir oyunu oynamak için ilk 3 nedeniniz nedir?

Akıcılık, Hikayeli olması, sevdiğiniz tür olması, popülerlik, devam oyunu olması, uzun süredir beklediğiniz oyun olması, yeni maceralar deneyimlemek istemeniz ve başka nedenler sizin bir oyunu oynamak için ilk 3 nedeniniz nedir?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bir şartım yok iyi bir oyun ise oynarım
hikaye olması şart. ben hikaye adamıyım online falan gelmez bana öyle.
Onu niye takip ediyorsun?
Amacın ne senin?
Vermeye cevabın da yok dimi 😂 senin muhatapın benim sevgilimi ne diye takip ediyorsun ki😂?