Oyunları hangi zorluk düzeyinde oynuyorsunuz?

Genelde hep normali seçiyorum. Çok büyük bir fark yaratıyormu acaba bu zorluk düzeyleri
Oyunları hangi zorluk düzeyinde oynuyorsunuz?
Oyunları hangi zorluk düzeyinde oynuyorsunuz?
Cevapla