Genelde hep normali seçiyorum. Çok büyük bir fark yaratıyormu acaba bu zorluk düzeyleri


Başlangıç Normal. Daha sonra eğer ciddi anlamda oyunu sevdiysem diğer zorluğa geçerim. Evet zorluk seviyesi ciddi anlamda fark yaratır. Düşmanların sana karşı hasarı büyük oluyor, ekipman bulman zorlaşıyor vs vs.
Cevap
10Cevap
En zor seviyede oynuyorum. çünkü mantık şu. en zoru geçersem kolayı her türlü geçerim.
Oyunları beceremediğim için hep normal zorluğu seçerim.
Eskiden normal ya da ortayı seçerdim. Sonra bir de zor’da oynardım. Şimdi oyun oynamıyorum pek ama mobilde sudoku oynuyorum ama uzman modunda
Çoook büyük farklar yaratır evet.
Uzun zamandır seçmiyorum
Bu mantıkta bi oyun oynamadım ama en zoru seçerdim
ilk defa oynayacaksam normal, tekrar oynadıklarımı zor da oynarım.
Call Of Duty oyunlarında çok zoru seçerseniz tek yeme ihtimaliniz bile oluyor 😀
Biraderim @ndjdndnddnsn yi neden engelledin ve engeli kaldıracak mısın? Onu soruyor kendisi.
Bende genelde normali tercih ediyorum 🤎
Normalde oynarım
hobi olsun diye kabusu seçtiğim oluyor
Kolay da oynuyorum ben 😅
uzun süredir oynamıyorum ama en zor modda oynamayı severdim beceremesem bile :D
Kolay🫠
Genelde zor
Sırayla giderdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?