Eski internet kafe zamanları en çok oynadığınız oyun hangisiydi?

Dizilerimiz, sokak oyunlarımız ve çizgi filmlerimiz haricinde ünlü olan bir şey daha vardı. İnternet kafede geçirdiğimiz vakit ve oynnadığmız oyunlar. Mazi kalbimde yaradır hepimiz o günlere geri dönmek istiyoruz tabii ki ama gelişen teknoloji bu duruma izin vermiyor.

Sizin favori oyununuz hangisiydi?

Knight online demeyen kendine erkek demesin :D

Counter-Strike 1.6
Half-Life
Age of Empires
Knight Online
GTA: Vice City
Need for Speed Underground 2
Metin 2
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkürler herkese <3
Eski internet kafe zamanları en çok oynadığınız oyun hangisiydi?
Cevapla