- Gençliğimizin en güzel yılları İnternet cafelerde geçti peki siz bu oyunlardan hangilerini oynadınız.
- Counter Strike 1.6
- Fifa
- Age of Empires
- Gta Vice City

#internetveteknoloji
- #Freeteknoloji
- #Freeinternet

#internetveteknoloji
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Cs 1.6 ile half life fena olurdu ya ne güzel günlerdi
Counter Strike 1.5
Gta Vice City
😌😌😌
Çocukken Gta vazgeçilmezimdi...
Cs 1.6 ve gta