İnternet cafede oynamaya bayıldığınız oyun hangisiydi?

  • Gençliğimizin en güzel yılları İnternet cafelerde geçti peki siz bu oyunlardan hangilerini oynadınız.
  • Counter Strike 1.6
  • Fifa
  • Age of Empires
  • Gta Vice City
İnternet cafede oynamaya bayıldığınız oyun hangisiydi?
  • #internetveteknoloji

  • #Freeteknoloji
  • #Freeinternet
İnternet cafede oynamaya bayıldığınız oyun hangisiydi?
Cevapla