Gamer Bugüne kadar internet kafede oynadığınız en iyi oyun hangisiydi? вιтєχєи Takip Et FenomenGuru Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 35 Yapay Zekaya Sor İnternet kafeler çocukluğumuzun efsanesidir. Biz kuzenlerle toplaşır Half-Life oynamaya giderdik. Bugüne kadar internet kafede oynadığınız en iyi oyun hangisiydi? Cevapla İnternet Soruları En İyi Soruları Çocuk Soruları Beğen Paylaş Takip Et 8 kişi beğendi
cann22 Takip Et Master Yaş: 33 , eic 32% +1 yıl İsterse dünyanın en iyi grafikli oyunları çıksın. Asla Cs, Half Life ve Undergroud 2 den aldığım keyfi başka oyunlardan alamayacağım. 0 0 Yorumla
SourKity Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 86% +1 yıl İnternet kafaye en son gittiğimde kokudan geri kaçtım 😀Gitmeyeli baya oluyor ya😹En son tomb raider mi ne oynuyordum galiba🤔 0 0 Yorumla
çarliabiniz Takip Et Master Yaş: 33 , eic 74% +1 yıl Gta 5 fakirik kusura bakmayın İnternet kafede oynuyorum 0 0 Yorumla
Yeşilgöleli Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 89% +1 yıl Counter Strike 1.6 versiyonu vardı bir zamanlar hala var mı acaba arada gitmek oynamak lazım .. 😃😃 0 0 Yorumla
writerr35 Takip Et Xper 7 Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl Valla moruk o zamanlar age of empires quake half life vs vardı adım geçer eski camia da😎 0 0 Yorumla
E_sport Takip Et Bilge Yaş: 39 , eic 98% +1 yıl Bir hatırlaya bilsem oyunun adını süper olurda yok. Onca oyun oynadım. 0 0 Yorumla
Namuscubasi Takip Et Yoda Yaş: 41 , eic 99% +1 yıl 1999-2003 arası half life, counter strike ve midtown madness 2. 0 0 Yorumla
12343 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Counter strike oyunu güzeldi bide Ramazan da oynuyorduk 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Gamer konusunda 1,3b cevap paylaştı. Hiç gitmedim ki oyun oynamak için. 0 0 Yorumla
-BBK- Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Cs oynamaya giderdik biz sadece 0 8 Yorumla E_sport +1 yıl Giderdik derken. Yorumla -BBK- +1 yıl Hmmh? Yorumla E_sport +1 yıl "Giderdik derken" artık gitmiyormusun? Yorumla -BBK- +1 yıl Internet kafeye neden gideyim evde kendi masaustum varken :d Yorumla E_sport +1 yıl Hımmm. C. s gamer. Yorumla -BBK- +1 yıl Eh oynuyoruz bir seyler Yorumla E_sport +1 yıl Bırakma. Oyun hayatın mezesi. Yorumla E_sport +1 yıl Tebrikler. Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
İsterse dünyanın en iyi grafikli oyunları çıksın. Asla Cs, Half Life ve Undergroud 2 den aldığım keyfi başka oyunlardan alamayacağım.
İnternet kafaye en son gittiğimde kokudan geri kaçtım 😀
Gitmeyeli baya oluyor ya😹
En son tomb raider mi ne oynuyordum galiba🤔
Gta 5 fakirik kusura bakmayın İnternet kafede oynuyorum
Counter Strike 1.6 versiyonu vardı bir zamanlar hala var mı acaba arada gitmek oynamak lazım .. 😃😃
Valla moruk o zamanlar age of empires quake half life vs vardı adım geçer eski camia da😎
Bir hatırlaya bilsem oyunun adını süper olurda yok. Onca oyun oynadım.
1999-2003 arası half life, counter strike ve midtown madness 2.
Counter strike oyunu güzeldi bide Ramazan da oynuyorduk
Hiç gitmedim ki oyun oynamak için.
counter ve half life efsaneydi..
Kantır çok eksiden 2000 yıların başı
Şey oynardım ya hiçbir şey oynamıyorum ya🙄
CS tabi
Metin 2 😉
Cs go 6.1
Cs oynamaya giderdik biz sadece
Giderdik derken.
Hmmh?
"Giderdik derken" artık gitmiyormusun?
Internet kafeye neden gideyim evde kendi masaustum varken :d
Hımmm. C. s gamer.
Eh oynuyoruz bir seyler
Bırakma. Oyun hayatın mezesi.
Tebrikler.
Counter-Strike.
Gta 4
Half life gta3 :D
Anksiyetem sağ olsun hiş gidemedim : )
Sınırsız Sanandreas