
Eski internet oyunlarından en çok hangilerini hatırlarsınız 🥺🤔
#Gamer #FiqHShott

Eski internet oyunlarından en çok hangilerini hatırlarsınız 🥺🤔
#Gamer #FiqHShott
Bu soruyu görünce aklıma küçükken oynadığım bir oyun geldi ama ismini hatırlamıyorum 🤦🏻♀️ Pcden oynardım. Oyun şöyle birşeydi, bi kız yani bizim oynadığımız hero okul koridorunda falan gezerdi. Gözlerinden ışık saçardı ve sen o ışığı hangi erkekle eşleştirirsen o erkek o kıza aşık olup peşinde dolaşırdı. Oyun kısaca böyleydi ama çok iyi anlatamadım 😂 belki sende bu oyunu oynamış olabilirsin
Rainbow Island

İnternet değil de benim çocukluğumda atari oyunları meşhurdu. Süper Mario, Tank 1990, Galaxian, Road Fighter, Goal 3 en sevdiğim oyunlardı..
Cevap
6Cevap
Mario vardı onu hatırlıyorum. Sonra kaldırılmıştı internetten
Duygulandım yeminle
Stardoll, sanalika, kral oyunun hastasiydim bu yüzden gözler bozuldu djdkd
Bunların hepsini hatırlıyorum
Pacman metiniki gta
Mario çok güzeldi yaa 😂
Ben mayın tarlası ve solitaire bilirim sadece 😄
Pokemoncrater vardı bir zamanlar
Ateş ve su
metin2
pacman
Yıkan vardi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?