Türkiye'de steam artık USD olacak ne düşünüyorsunuz?

Türkiye'den çekildi.
Cumhuriyet sistemi değişiyor mu sorusunu akıllara getiriyor.
Türkiyede steam artık USD olacak ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Yalnız olay sadece Turkiye için geçerli değil "Steam, Arjantin ve Türkiye'de dahil 25 ülke için 20 Kasım'dan itibaren tüm ücretlendirmelerini USD'ye dönüşecek." Avrupa Birliğine mi girdik?
Güncellemeler
+1 yıl
Eğer Türkiye de para birimi usd olursa sizce daha iyi olmaz mı?
Türkiye'de steam artık USD olacak ne düşünüyorsunuz?
Cevapla