Steam'in Türkiye'de dolara geçmesi iyi mi oldu yoksa kötü mü? Nedenleriyle yazar mısınız?

İyi mi oldu kötümü oldu nedeninide yazınız

Güncellemeler
+1 yıl
TL okadar değersizleşti Tayip Erdoğan hep senin yüzündennnn Tayip Erdoğannnnn
Steam'in Türkiye'de dolara geçmesi iyi mi oldu yoksa kötü mü? Nedenleriyle yazar mısınız?
Cevapla