Gamer Direksiyon seti kullanıyor musunuz, hangi direksiyon setini tercih ederdiniz? Fasafisosun10 Takip Et Xper 1 Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Piyasanın en iyisi diyebileceğimiz birkaç direksiyon setini ankete bırakıyorum. İsteyenler görüş yazmaktan da çekinmesin lütfen.🙃 Rampage V900-S Logictech G27 Logitech G29 Thrustmaster T300 Snopy USB-V18 Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Güncellemeler+1 yıl Soru başlığı gamer olacaktı 🤦🏽♂️ Direksiyon seti kullanıyor musunuz, hangi direksiyon setini tercih ederdiniz? Cevapla En İyi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Gamer konusunda 11,3b cevap paylaştı. Ben kullanmadım hiç 0 0 Yorumla
XG10AV Takip Et Master Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Gamer konusunda 486 cevap paylaştı. 1980 TL'ye G29 almıştım. Hâlen kullanıyorum ve çok memnunum. Malzeme olarak çok kaliteli. Bir de stand aldın mı tadından yenmez. 1 3 Yorumla Fasafisosun10 +1 yıl Baya dayanıklı dimi. Peki direksiyon setleri o gerçek hissiyatı yaşatıyor mu?Ve sen direksiyon setiyle en çok hangi oyunları oynuyorsun. Yorumla XG10AV +1 yıl F1 ve Forza serilerini oynuyorum.NFS 2016 oynamıştım ek olarak. Tabi ara sırada ETS2ETS2'de muazzam bir hissiyat veriyor. Zaten bana sorarsan direksiyon seti ile en keyif veren oyun ETS sonrasında ise Formula 1 geliyor. Yorumla Fasafisosun10 +1 yıl Geneli ETS 2 oynuyor zaten. Tesekkur ederim görüşlerin için.. Yorumla
SonMohikan71 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Maalesef fiyattan dolayi kullanamiyorum ama alsaydim logitech g29 alirdim ama artik o tarih oldu tabi thrustmaster kullaniliyor 1 0 Yorumla
istedigiyerdeyım Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 71% +1 yıl bence en ıyısı kalıte konusunda t300rs ama butce g29a yettı sımdılık :D 0 0 Yorumla
u KasiKesh Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl G29 tabiki 1 2 Yorumla Fasafisosun10 +1 yıl Direksiyon setleri gerçek hissiyatı veriyor mu? Çoğu kişi bu setlerin tadı başka diyor. Yorumla u KasiKesh +1 yıl G27 de direksiyon heralde kendi kendine gerçek arabadaki gibi almıyordu g29 aynı araç kullanır gibi olur 360 derece döner diye biliyorum orjinal araba kullanır gibi kullanırsın Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Ben kullanmadım hiç
1980 TL'ye G29 almıştım. Hâlen kullanıyorum ve çok memnunum. Malzeme olarak çok kaliteli. Bir de stand aldın mı tadından yenmez.
Baya dayanıklı dimi. Peki direksiyon setleri o gerçek hissiyatı yaşatıyor mu?
Ve sen direksiyon setiyle en çok hangi oyunları oynuyorsun.
F1 ve Forza serilerini oynuyorum.
NFS 2016 oynamıştım ek olarak. Tabi ara sırada ETS2
ETS2'de muazzam bir hissiyat veriyor. Zaten bana sorarsan direksiyon seti ile en keyif veren oyun ETS sonrasında ise Formula 1 geliyor.
Geneli ETS 2 oynuyor zaten. Tesekkur ederim görüşlerin için..
Maalesef fiyattan dolayi kullanamiyorum ama alsaydim logitech g29 alirdim ama artik o tarih oldu tabi thrustmaster kullaniliyor
bence en ıyısı kalıte konusunda t300rs ama butce g29a yettı sımdılık :D
G29 tabiki
Direksiyon setleri gerçek hissiyatı veriyor mu? Çoğu kişi bu setlerin tadı başka diyor.
G27 de direksiyon heralde kendi kendine gerçek arabadaki gibi almıyordu g29 aynı araç kullanır gibi olur 360 derece döner diye biliyorum orjinal araba kullanır gibi kullanırsın
g29 hissiyatı çok güzel.
Kullanmam
Ücüncü şık.