Selamlar Arabası Olan Arkadaşlar 😊 Aracınız Manuel Vites mi? Otomatik Vites mi? Memnun Musunuz? Örneğin Satmak İsteseniz Bi sonraki Alacağınız Aracın Vitesi Ne olurdu?
Manuel Vites Tercihim
Otomatik Vites Tercihim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Arabanız manuel vites mi yoksa otomatik vites mi? Memnun musunuz?
Arabam manuel vitesli. Yeni alacağım araba/arabalar manuel vitesli olacak. Otomatik vitesli araç alacak olsaydım, PSA grubu (Peugeot-Citroen) araçların EAT teknolojili disk şeklindeki yuvarlak viteslisinden alırdım. Diğerlerinden (standart) hele ilk kalkışlarda aşırı zaman kaybı yaşıyorum, alışamıyorum. Millet 5 saniyede park yerinden ayrılırken, ben 20 saniyeye kadar terk edebiliyorum. Pes dedirtecek kadar yavaşım yani. Üstelik vites kolunun yanındaki yazılara bakmadan da olmuyor. Kullandığım otomatik vitesli araçlarda gösterge panelinde vitesin nereye konumlandığını gösteren yazılar yoktu ki panele bakarak nasıl değiştireyim, nasıl alışayım? Kullandığım otomatik vitesli araçlar: yumurta kasa Hyundai Accent Sedan, Ford Focus-3 Sedan ve Renault Megane-4 Sedan. Başka kullanmadım.
Aynen Evet Manuel Vitesi Seviyorum Ama Şehir İçinde Pek Sevmiyorum 😅 Sürekli Debriyaj bas bırak O kavramayi deviri hesap etme biraz Yorucu Otomatik de oh mis böyle dert yok Freni bırakınca kendisi harekete geçiyor Manuel Sakin yerlerde Güzel
Aa Aşk Olsun Otomatik Vites En Kolayı Ve Sana Vermiyor Demek 😅 Haksızlık Ediyor Sana Bence Otomatik En Kolayı Peki Hiç sürdün mü? Araba Ben Sürdüm Hem de Manuel Başlangıçım şu an Mevcut Hala bizde Manuel Vites Şöyle Söyleyim Aslında zor değil o Deviri Ayarlaman Gerekiyor Deviri Düşürmezsen fazla sorun olmaz ee bunun için de biraz gaz vermen ge burada da en guzeli dizel candır 😊 Dizel de Devir yüksek çalıştığı için ve Tork yuksek tabi Kalkış daha rahat
Hmm Sürersin Umarım 😊 Ama Şunu Yaşayacağın Kesin Arabaya Aşık Olabilirsin 😅 Otomatik Vites Sürmedim Ama Gerçekten Çok büyük konfor Katıyor araca Bizde ki Araç Manuel Vites Ya Bazen Diyorum Ulen Bi kere kendin hallet işini Diyorum 😅 Hız düşüyorum Vites Düşürmemi İstiyor Bi kere Dalgınlığıma Denk Geldi Uzun Yol da Sürüyor dum Virajı Dönüyordum unuttum vites düşürmeyi hız düştü Nereden anladım Çünkü Titreme Hissettim Az kalsın stop ediyor du hemen vitesi düşürünce Kendine geldi İlk Aracınız mı? Peki bu