Çıkış tarihi defalarca ertelendi ve şu an hala net bir tarih yok..
Uzun süredir geliştiriliyor, yeni fotoğraflar paylaşılmış :)




Çıkış tarihi defalarca ertelendi ve şu an hala net bir tarih yok..
Uzun süredir geliştiriliyor, yeni fotoğraflar paylaşılmış :)




Bu oyunla uğraşmayı zamanında bırakmış olsa ubisoft maddi anlamda daha iyi durumdaydı şu an. Merak ediyorum yapılan yatırımı karşılayabileceklerine inanıyorlar mı yoksa sade hırs mı yaptılar illa çıkaracağız diye
Cevap
17Cevap
Hayır maalesef çünkü oyun oynamıyorum pek fazla artık. zaten bilgisayarım da kaldırmaz
Bu oyun çıkmaz, çıksa da beklenen ilgiyi görmez
Hmm. Pek online oynamıyorum. Belki denerim yine alıp, ama uzun süreli olmaz muhtemelen.
İlk kez gördüm. Güzel görünüyor. Optimizasyon vs sıkıntıları olmazsa oynanır bence
Oyun içi görseller vasatmış beğenmedim sabunlanmış iş
Gerek yok. Ubisoft dediğin zaman tüylerim diken diken oluyor.
ubisoft’un yaptığı oyuna her zaman temkinli yaklaşırım
Daha önce hiç oynamadım
Çıksa da ilgimi çekmiyor counter Euro truck pes 2016 mortal kombat yeter 😀
Ubisofta güvenmiyorum oyüzden hipe yapmıyorum.
Oh bee Gamerlara özel bir konu gelmiş 😀
görüntüler güzel ama
oyun çıkar mı bilemedim:)
Hiç ilgi çekici durmuyor
Güzelmiş grafikleri ama işlemci iyi ister
Hayir, cocuk oyunu bunlar karı işi
düşünmüyorum
Korsan oyunu mu
Oyunlarla aram yok
Olabilir
Grafiğe bak bilgisayarım çöktü bile
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?