Şu anki en yakın arkadaşlarımla oyunlarda tanıştım. Bence sosyalleşmek için eğlenceli ve iyi bir alternatif

Şu anki en yakın arkadaşlarımla oyunlarda tanıştım. Bence sosyalleşmek için eğlenceli ve iyi bir alternatif

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Sosyal olmak için değil can sıkıntısı için oynarım
Sırf sosyalleşmek için böyle bir şey yapmam ama rekabetçi modlu oyunları oynamayı oldukça seviyorum ama şu sıralar oynadığım söylenemez.
katılıyorum bu arada ya. discord sunucularına giriyosun, yeni insanlarla tanışıyosun. kafa dengi bi ton insan var zaten ve sevdiğin bi aktiviteyi yalnız yapmamış olursun daha ne.
Sosyalleşmek için gezmeyi tercih ederim. Bir kafe veya barda içerken yeni insanlarla tanışmayı severim.
Onun içinde oynanabilir ama çok güvenilir insanlar pek olmaz orada.
Gerçek hayattan daha güvenilir insanlar da çıkabiliyor karşına.
Çıkan insanlar farklı olabiliyor, konuşa konuşa anlaşılır orası.
Tabi ki insanına göre değişiyor
Sosyalleşmek için en kötü yerler olabilir ya.
hangi oyun o banada lazim bende arkdas edinmek sosyalesmek istiyorum
O sosyalleşmek değil ki
İşim olmaz zaman kaybı
Evet de chatte lak lak yapmam oyunuma bakarım
hangi oyunda? Valorant deme sakın :D
O ne ya
Evet
Evwt oynarim
Hangi oyunda
Oynarım 😎
Hayır