
Oyunları Türkçe mi yoksa orijinal dilinde mi oynamayı tercih ediyosunuz?

Oyunları Türkçe mi yoksa orijinal dilinde mi oynamayı tercih ediyosunuz?
Türkçe dil her zaman seçeneğim oldu son yıllarda. Hep orijinal dili ile oynardım ve sıkılmaya başladım. O yüzden bir oyun alacaksam TR yaması var mı diye bakarım 😋
Türkçe olması çok iyi oluyor. Hikayeyi anlayarak ve keyif çıkararak oyun oynanıyor.
Türkçe olunca neyi ne yapacağını biliyorsun ne kadar keyif almasan da. Diğer türlü daha çekilmez kılardı. :D
Oyunun keyfi orijinal dil ile çıkar. Bazen altyazıyı kaçırdığım anlar oluyor ve bu yüzden hikayeden kopabiliyorum. Bu nedenle, Türkçe dil desteği olan oyunları, seslendirme ile oynaya biliyorum.
Oynayabiliyorum*
Kesinlikle orjinal dilinde oynarım. Hem ingilizcemi geliştiriyor hem de çok daha gerçekçi hissettiriyor. Zaten % 90 oyunu kendi diliyle oynamışımdır. Alt yazı yoksa kendim ekliyorum. 💫
Cevap
18Cevap
Ben altyazılı şekilde oynuyorum eğer çeviri yoksa da anladığım kadarı ile oynuyorum. ama türkçe sevmem orijinal dil iyidir benim için
Türkçe tercihim oluyor genelde ne olursa olsun ama seslendirme orjinal dilde olabilir.
Seslendirmesi orjinal dilinde olsun. Varsa Türkçe altyazılı oynarım yoksa İngilizce olur.
Hikâyeyi anlamak adına Türkçe olması avantaj ama orjinal hali de bir başka. Türkçe altyazı olması kâfi gibi aslında.
Türkçe'den ziyade tabi altyazı olması yetiyor. Oyunu daha anlaşılır yapıyor.
Türkçe
Days Gone 2 ne zaman gelecek acaba 😄
Bir an önce çıksa iyi olur :D
Oyun oynamıyorum. Bir zamanlar sims freeplay oynardım görevler full ingilizceydi ve bu durum beni çok yoruyordu. O yüzden mümkünse kendi diyimde
Valla benim bu zamana kadar oynadığım oyunlar hep orijinal dilde oldu ingilizce yani 😅 ama tâbi Türkçe de oldu
Türkiye oyun piyasasın keşke bir karizması olsaydı da Türkçe dillerde gelseydi dublaj olarak sadece lou 2 ye geldi.
Orjinal dil gibisi yok ancak Türkçe dil desteğinin bulunması beni mutluyor. İngilizce veya türkçe fark etmiyor benim için
Türkçe oynamayı seviyom ben
çevirileri kullanıyorum o yüzden
Orijinal dil en güzeli
Orjinal dilinde oynamayı tercih ediyorum
Turkce..
Orijinal dilde
Türkçe tercih ediyorum
Türkçe altyazı iyidir:D
orijinal dilinde kesinlikle
Oyun oynamaya zamanım yok ama olursa Türkçe olur
orijinal seslendirme, türkçe altyazı
İngilizce hali daha iyi
Orijinal her zaman iyidir
Türkçe
Türkçe varsa türkçe
Türkçe güzel oluyor
Orjinal
orijinal
türkçe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?