Oyunlara zam gelmeye devam ediyor Witcher 3'ü de kaybettik, zamlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sevilen oyunlardan Witcher 3 ve Cyberpunk oyunlarına zam geldi. Bir çok oyun zam alırken bu oyunlar fiyatlarını koruyordu hatta indirimde Witcher 3'ün Complete Edition paketini 15.99 TL ye alıyorduk.

Bu oyunların zamlı halleri ise şöyle

The Witcher 3: Wild Hunt: 59,99 TL -> 249,99 TL (%317)
The Witcher 3: Wild Hunt - Blood and Wine: 39,99 TL -> 119,99 TL (%200)
The Witcher 3: Wild Hunt – Hearts of Stone: 19,99 TL -> 89,99 TL (%350)
The Witcher 3: Wild Hunt – Expansion Pass: 49,99 TL -> 199,99 TL (%300)
The Witcher 3: Wild Hunt Complete Edition: 74,99 TL -> 399,99 TL (%433)
Cyberpunk 2077: 249 TL -> 499 TL

Bu zamlar hakkında ne düşünüyorsunuz, nereye varacak bu işin sonu :D

Oyunlara zam gelmeye devam ediyor Witcher 3ü de kaybettik, zamlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Oyunlara zam gelmeye devam ediyor Witcher 3'ü de kaybettik, zamlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla