Bazı insanlar analitik düşünceyi, problem çözme yeteneğini arttırdığını falan savunur bunlarla beraber oyun oynamanın insana sosyolojik, fizyolojik veya farklı açılardan sizce kişiye katkısı var mı, varsa ne?

Bazı insanlar analitik düşünceyi, problem çözme yeteneğini arttırdığını falan savunur bunlarla beraber oyun oynamanın insana sosyolojik, fizyolojik veya farklı açılardan sizce kişiye katkısı var mı, varsa ne?

Evet vardır mesela silah tutuşunu öğrenmekte ve hedefini vurmakta Allah korusun ülke de savaş çıksa oyuncu olan kişiler savaşa katılmak için yardırır yeminle 😄
Özellikle de COD ve CS ciler 😄
Tabi ki vardır oyun oynamak bir çok açıdan faydalıdır.
En basitinden şöyle açıklayım oyun oynamak stresi azaltır kişinin günlük yaşantında yaşadığı sorunlardan uzaklaşmasını sağlar. ya da gerçek hayatta ki siniri oyunda atmasına neden olur. bazı oyunların hikayesi o kadar güzeldir ki film gibi sizi içine çeker size dersler verir. ayni bir kitap ne kadar çok şey anlatıyorsa bir oyun da size o kadar çok şey katabilir. aynı zamanda oyunda ki karakter ile duygusal bir bağ kurabilirsiniz buda kişiyi mutlu eder veya öz güvenini yükseltebilir.
Açıklama için sağ ol kenks
Rica ederim bro
✨✨
Var tabii kardeşim. :D O saydıkların doğru. Bunun üstüne reflekslerin gelişmesine de katkı sağlıyor. Hayal dünyasını da geliştiriyor. Bağımlılık derecesinden bahsetmiyorum tabii, o ayrı. Her ne yaparsan yap bağımlı olduğun sürece zarar verir. Fakat günde 1 saat veya atıyorum haftada bir kaç kez oyun oynamanın katkısı var.
Abi görünmüyordun ortalıkta :D bence de dediklerine katılıyorum bu arada :D
Ah kardeşim ah neler yaşadım bilsen... :D
Kötü bir şey yok ya abi, hayırdır inşallah
Discord'dan yazayım.
Yaz abi bakayım ben yemekten sonra bi
Sinir stres katıyor. Ben gülerken, sen diğer tarafta küplere biniyorsun. Trafiğe çıkan kötü şoförler gibi düşünelim. Araba sürmekten keyif alıyorsun, ustasın ama onlara denk gelince kendinden geçiyorsun.
İyi tarafına bakıyorum hemen. Parmak kasların kuvvetleniyor. O hoşuma gidiyor. Oyun kültürü kazanıyorsun. O daha çok hoşuma gidiyor. Film gibi oyunları sen oynarken izlemek daha çok hoşuma gidiyor. 😌
Bir ara yeni bir oyun macerası yapalım o zaman töftem ya :D
Valla sen ne zaman istersen ben bir şey demeyrum :D
bana da yapsana :D
Ya sen beni evlendirceksin herhalde düğün düğün deyip duruyon kimle evleniyoz sjdd
Hadi bakalım 6. Hissini görelim 😂
sen öyle diyorsan :D
Duygularım sizin uyumamış olma ihtimaliniz çok düşük bu saatte 😂
3 3 3 3 3 3 gece 3 333 3 3
Uyu hadi uyu
Ohoo ben halisaha gidiyom 😂😂 sen yeni uyanıyon
İzlemeye mi nsnd
Aaa örgü mü yapıyosun bi tanem bana da öğretmen gereken konular var 😌
Hava yağmurlu hasta olmayın 😂
Yaa sen yapıyosan tabii ki güzel olur adım kadar eminimm bu arada şemsiyeleri unutmayalım yoksa sudan çıkmış balığa döneceğiz 😄 @knightssword siz ıslak sahada nasıl oynayacaksınız merak ediyorum
Tezahürat tabi ki yaparız ya ayıpsın ama benim ses ilk beş dakkadan sonra yok o gülen adam varya ispanyol aha onun gibi oluyor dur linki de koyayım sjsjsj
youtube.com/shorts/1DgrFnTS5i8?feature=share
Islak olsa sadece keşke yagmurun altinda kalcaz bir de kesin hasta olmayalım da, çocukların zoruyla gidiyorum şu an 😂 tezahurat eden herkesin agzina sağlık şimdiden 😌😂
Ortaokuldan alışkınımm wğfğcdslfkd "haydi 5/C haydi 5/C haydiiii tam zamanı tam zamanı şimdiii" mazi 🥲
Haydi bakalım siz oynayın biz nille beraber örgü örerken tezahürat ediyoruz 🥳
@frenchgirl16 videodaki adam ilk 5dakkadan sonra bizim temsilimiz galiba 😂
İyi o zaman kazanmadan dönmemem lazım demi 😂
Kazanmazsan yandın sjsjsjsj
Kesinlikle biziz ya ne temsilisi djdjjsjs
Kazanmak da var kaybetmek de eğlenmene bak 😂
Kaybetmek var mı Nil? 😂😂😂 yandik kazanmazsakkk. Tezahuratiniza bağli biraz o zaman 😂
Sen bizi orada düşün gaza gel sonra da kazan işte mis gibi sjdjsj
Hadi bakalım öyle yapcam 😂😂
En önemlisi eğlenmene bak bizim yermize de özellikle benim yerime de iyi eğlen 😂 iyi eğlencelerrrrr🥳🥳🥳
Evetttt oynarız ama beni hiçbir zaman takımlarına almazlardı ben oynamayı pek bilmem beceremem de :/ tezahüratçı olsam olar mııı
Ben de oynayim mi voleybool
Olur yaa 😍
Sen de gelll futbol bahane nilden örgü dersi almak şahane 😂🌸
Görev tamam, tezahürat için teşekkürler 😂😂
Kazandınız mı yehuuuu 😂😂😂🥳
Tebriks 🎊🎉
Tabi kii siz varken nasıl kaybedeyim 😂💫
İşte adam gibi adam
😅😂 thenkss
Cevap
7Cevap
Oynanan oyuna bağlı olarak evet var
Olur olmaya da, yapılan her şeyin de bir katkısı olması gerekmiyor zaten. Yemeğe baharat atmanın da vücuda çok bir katkısı yok, ama güzel oluyor. Oyun da zihnen rahatlatıyor insanı, şu zamanda en büyük katkı bu.
Bu zamanda herkesin en çok ihtiyacı olan şey demi sanki :D
Bilmem temple run oynadığım zaman bana katkısı oluyor mu kiiğğ
sanmıyorum ya sabvey sörfırsın bir katkısı olsun insanlara hasha :D
Ben oluyom en azından yaaa shhd
Sen mutlu ol beraber olalım sjdjd
👻👻😁
Hikayeli oyunlar bir de yabancı dilde ise. Bence katkılı oluyor ama harcanan zaman bağlamında zaman kaybı denebilir.
mantıklı
Bence refleksleri güçlendiriyor. d mantık açısından biraz gelişmeyi sağlıyor. d
😂😂 iyi bari full zararı yok kurtardık
Bazı oyunların var. Mesela pubg oynarken, silah isimlerini öğrenmiştim😂
hasdhash tek katkısı :D
Cidden 😂
En basitinden stres atmaya yarıyor
Orası iki iki dört canım :D
en azından beynini çalıştırmış olur ve alzheimer olması gecikir olacaksa bile
Simdiki oyunlar cinayet işleme yöntemleri disinda bir sey öğretmiyor.
Tatmin ediyor bence keyiflendiriyor sorun çözme pratiğini arttıyor Ice Age 3 mesela
Ne katkısı olacak zamanımızı çalıyor ve işlerimizden alıkoyuyor
yok bence sadece boş zamanlar da yapılacak aktivitelerden biri
Yani öyle de bakılabilir :D kesin sevmiyorsun oynamayı pek
aynen
💫💫
Sinir kat sayılarımı artırıyor. Saldırganlık hissi katıyor
İngilizce öğretir en azından. 😅
aynen 5 yaşımdayken Knight Online da skilleri öğreniyordum falan öyle kelimeleri öğreniyordum :D
5 yaşında? 😅 Çok iyi ya! 😃
Dediğin doğru yani :D şimdi bile yabancı dilde oynadığımız oyunları falan keşfederken illaki bir şey öğreniyoruz yani :D
Aynen aynen. Orası öyle tabii.
Genelde hangi oyunları oynarsın?
Kütüphanede çok oyun var ya değişiyor CS oluyor GTA oluyor arkadaşlarla birinden birine atlıyoruz. Hayatta kalma oyunları oluyor. R6 oluyor, AC, Warzone vs. çok var :D
Oldukça geniş bir oyun repertuarı, evet. Ben de C. o. D. oynuyorum. Acayip sarıyor.
Hepsine zaman bulamıyoruz eskisi gibi değil ki eskiden günümün tamamı oyunlara giderdi şimdi zaman bulamıyorum yani bir de işe başlarız tamam hiç bulamayız daha :D Warzone feci iyi ya. bayadır girmiyom ama
Evet, haklısın. Zaten oyunu da ancak boş zamanlarda oynayabilirsin ki. 😃 Warzone zaten tam anlamıyla harika bir yapım olmuş.
Kesinlikle çok iyi ama daha iyi sistem lazım ya :D benim ki yetiyor ama minimum yani
Aynen aynen. Senin sistem hangisi?
Ryzen 3 2300x
RX 570 4GB
Kingston Hyperx 3200Mhz 2x8 16GB RAM
ASrock A320m anakart
High Power 400W + 80 Bronze eco PSU
var kanka ben de işte :D
2019 da almıştım uyguna geli, yordu o zamanlar
Çok çok güzel bir sistem. 😍
Tebrik ederim kanka. 😃
Evet, gerçekten de sağlam bir sistem kurmuşsun. Beğendim. 😊
Artık bazı oyunlar için değişiklik istiyor kankam ya hshd
Evet, öyle de olabiliyor maalesef. O zaman bütçe de değişiklik ister otomatik olarak. 😃
İşe girersem yaparız kanka yoksa zora girmeye gerek yok 😂
Hah! Bu çok isabetli olur o zaman. Bütçe yoksa eldeki oyunlarla yetinmeye devam.😉
aynen öyle zaten hepsine yetişemiyoruz :D
Katılıyorum.
Bence olabilir de olmayabilir de
Mükemmel bir görüş :)
To be or not to be 🙂
Anime koymuş profiline gelmiş 😂
Ben de sorularına gelip
To be or not to be
Yazıcam 😝
Anime koycam bundan sonra hep neymiş efendim yüzünün neden hepsini koyacak özgüvenim yokmuş koymak istemedim belki
Ayrıca bu ppdeki kız tam benim spor yaparkenki halimi temsil ediyo 😂
Anime severim koy :)
Kim diyor onu ya? Profil fotoğrafi polisleri mi bu adamlar onlara ne
Hayal edebiliyorun halini 😂
To be or not to be benim lafım çalma 😂
Ben de benzer bir şey yazarim önemli olan aynı şeyi yansıtmak 😝
evet farklı nitelikli küfürler söylemeyi öğrendim
Stres atim diye oyuna giriyorum pusucular yüzünden daha beter oluyorum😃
Sanmam
Oyuna göre değişir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?