Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Ömrünüzün sonuna kadar tek bir oyun oynama hakkınız olsa bu oyun hangisi olurdu?

Buna cevap vermek gerçekten çok zor ama şu an için Legend Online diyebilirim. Gerçekten sıkılmadan yıllardır oynuyorum ve sonuna kadar da oynayabilirim diye düşünüyorum açıkçası...
Cevap
6Cevap
Serious sam tabi ki ve Divinity 2
GTA 5 olurdu en sevdiğim oyun Counter-strike 1.6 ama onu oynamak daha iyi olur benim için hem eğlenceli hem aksiyonlu
Nokia 1100 da ki yılan oyunu yani klasik snake
Counter Strıke yeter bana.
Gider kendim tasarlardım 😆
Gta yaaaa
Metin2
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?