Kalabalık, karışık, bağlantılı ve dolambaçlı bir görev penceresi mi, yoksa basit, belli bir görev penceresi mi?

Bazı oyunlarda bir yerden sonra en az 15-20 tane görev olur kayıt defterinde, hangisini yapacağınızı şaşırırsınız. Açık harita oyunlarda daha çok olur. Her ne kadar açık harita oyunları çok sevsem de çok fazla görev olunca nereye bakacağımı şaşırıp az da olsa sıkılıyorum. Keşke aynı anda değil de sırayla verse şu görevleri diye. Çoğu hikaye tabanlı oyunda ise en fazla 2 yan görev ile beraber tek düze ilerleyen görev penceresi oluyor. Siz görev pencerenizi nasıl görmeyi seviyorsunuz?
Kalabalık, karışık, bağlantılı ve dolambaçlı bir görev penceresi mi, yoksa basit, belli bir görev penceresi mi?
Cevapla