
Takım oyunlarında genellikle liderlik mi edersin yoksa tek tabanca mısın 🤔
#Gamer #FiqHShott
Liderlik benden sorulur 😎
Tek tabancayım 🎯
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Takım oyunlarında genellikle liderlik mi edersin yoksa tek tabanca mısın 🤔
#Gamer #FiqHShott
Takım oyununda tek tabanca olan kişinin takımda yeri yoktur zaten. Takım oyunu yapamıyorsa benim takımımda oynamasın bir zahmet :D Her zaman, özellikle Ranked maçlarda Takım oyunu önemlidir. Çünkü önemli olan Kazanmaktır. Kazanırsa da takım kazanacak kaybederse de tek tabancalığın bir anlamı kalmıyor.
Liderlik ederim ama eğer mvp değilsem yani skorum yüksek değilse ve bağırmıyorsam beni takmazlar. Bende o zaman tek tabanca moduna geçip hiçbirini tınlamam. Anlamadığım tatlı dilli bir lider yerine hepsi küfür mü duymak istiyor? Motive etmeye çalışıyorum, yol göstermeye çalışıyorum ama işe yaramıyor. Ne zaman biri gelip bağırsa, küfretse hemen yapıyorlar ¢
Cevap
5Cevap
Tek tabancayım
Ekip ruhu ile hareket ederiz herkesin bir görevi olur
aga liderlik etmemin sebebi benim dışımda kimse emir veya sunu yapın filan demiyor. oyunda ozaman canım gibi kalıyoruz. Oyuzden ben hep liderlik ediyorum.
Tek tabanca takılmayı seviyorum
Her ikisi de.
Takım oyunu sevmem solo sporlar oyunlar tercihim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?