İlk zamanlarda genel olarak gold silver seviyelerinde takılsam da şu an Platinum ve Diamond seviyelerindeyim. Peki sizin rank sıralamanız nedir genel olarak?

İlk zamanlarda genel olarak gold silver seviyelerinde takılsam da şu an Platinum ve Diamond seviyelerindeyim. Peki sizin rank sıralamanız nedir genel olarak?

Oynadığım oyunda en fazla efsanevi ligine ulaşabilmiştim Bir arkadaşım sayesinde de hesabım Mistik bilmem kaç yıldız olmuştu ama o sıralarda hesabımı çaldığı için hesaba ben giremiyordum ☹️
Kötü olmuş gerçekten 🙄
Renk sıralamanız diye okudum diyorum neyin rengi😅
Ben hiç ciddiye alarak oyun oynamadığım için herhangi bir sıralamam da olmuyor. Ortasında kapatıp çıkıyorum zaten yokluğum takıma zarar vermez benim😂
Cevap
4Cevap
Genelde düşük oluyor.
Sorun yok suçum varsa oradayım çok şükür kendi çapımdayım
Ben yavaştan başlıyorum en üste doğru çıkıyorum 😄
Genelde en üst ranka ulaşıyorum 🤎
Gold - Plat arası gidiyorum
Elmas
Elit-Usta arası
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?