Rank kasar mısınız?
Düşük rankli oyuncular kötü mü oynar?
Düşük rankli oyuncular kötü mü oynar?


Önemlidir, daha keyifli maçlar geçirmek için çaba gerekir
Düşük ranklı oyuncular kötü mü oynar sorusu baya göreceli bazı oyuncular gerçekten liginin bir iki gömlek üstünde oynasalar bile bazen oyun bilgisi bazen tecrübesizlik bulundukları liglerden çıkmayı zorlaştırıyor
Evet önemli grandmaster olmak amaç :)
Cevap
8Cevap
Rank kasarım çünkü lig atladıkça daha keyifli maçlar yapacağımı düşünürüm ve ranked oyunlarda herkes kendi linesini bilir ve ona göre oynar.
Hayır değildir eğlencesine girerim ama bana hep kötü oyuncular denk gelir nedense anlamadım gitti 😄
CS GO hariç diğer oyunlarda böyle bir problemim yok. Keyif almaya bakıyorum daha çok.
Rank kasmadan yapamıyorum.
Öncelik keyif almak , keyif aldığımda Rank ta kasıyorum
Rank kasmadıktan sonra ne anlamı var ki oynamanın
Gerekli yoksa neden yapsinlar önem vermek lazım
Oyun da aşırı avantaj veriyorsa tabi ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar