
Genelde oyuna kafa dağıtmak için mi yoksa sadece rank kasmak için mi girersin 🤔
#Gamer #FiqHShott

Genelde oyuna kafa dağıtmak için mi yoksa sadece rank kasmak için mi girersin 🤔
#Gamer #FiqHShott
Genelde oyunlara zaman geçirmek yani mutlu olmak için giriyorum. tabi ki burada oyun türü de değişiyor eğer online bir oyunsa mesela Mobile Legends ya da pugb gibi online ve mücadeleci bir oyunca genelde biraz da hesabı yükseltmek için giriyorum. ama genel olarak hikayeli oyun oynadığım için mesela gta V ya da serious sam veya açık dünya oyunları gibi mesela the witcher 3, bu tarz oyunlarda genel olarak zaman geçirmek ya da kafa dağıtmak için giriyorum.
ama maalesef son zamanlarda pek oyun oynamıyorum çünkü artık sıkıcı gelmeye başladı birde pek oyun arkadaşım olmadığı için bu sıralar daha çok film/dizi izlemeyi tercih ediyorum. ama tabi ki oyun gündemini de takip etmeyi unutmuyorum hiç bir zaman
Genel olarak oyunları stres atmak için ve vakit geçirmek için oynarım. Rank kasma isteğim elbette var ama oyunlara odaklanarak yaşamımı devam ettiremem çünkü iş hayatım oldukça yoğun vakit buldukça zaman geçsin diye ve stres atmak için oynuyorum.
Cs go oynayacağım zaman hem rank kasmak için giriyorum hem kafa dağıtmak için hem eğlenmek için. Arkadaşlarımla beraber oynadığım için hepsini bir arada aradan çıkartıyorum :)
Türkiye'de oyuna bile kafa dağıtmak için girilmiyor ki, maç sonları birisinin kafasını gözünü dağıtmak istediğimden salonda yastık yumrukluyordum. O yüzden şimdi boyama oyunu oynayıp 65 yaşında teyze huzuruna erişiyorum ✌🏻😫✌🏻
Cevap
4Cevap
Lole rank kasmak için giriyorum. Pubg ise eğlenmek için giriyorum. 🤎
Lole kafa dağıtmak için giriyorum artık, toxic tipler denk düştüğü için rank kasamıyorum. d
Yani genelde kafa dağıtmak için heyecan için eğlence için oynarım
Kafa dagitmak için girerim ama rankin dusmesini de istemem hsbshsbs
Genelde arkadaşlarımla oyun oynamak için girerdim
Oyuna Legend olmak için girerim♾
Altıma yazın⬇️
Sarı emojileri koydum
🉑☢️☣️📴📳🈶🈚️🈸🈺🈷️✴️🆚📙🤿🏀bu kadar (•̀ᴗ•́) و
İkiside
Kafa dağıtmak için
Değişiyor.
Rank kasıyom
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?