
İnsanlık hali sinirlenip bana bağırmış olabilir normal karşılarım
Bana bir oyun için bağırmasını kaldıramam tepkimi koyarım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Hayır, sadece bir oyun içinde başka bir şey içinde bağıramaz. Ne ben, ne de o. Evlilik ciddi bir iş, her canı sıkıldığında bana patlayacaksa yanında durmanın bir anlamı olmaz zaten. Kaldı ki bu karakterde bir insanla yani öfke problemi olan biriyle evlenmem.
Öyleyse de oturup ciddi bir şekilde bunun yanlış olduğunu ve psikolojik destek alması gerektiğini konuşuruz. Sebebi de açıkçası çok fazla tepkimi etkilemez çünkü oyunda ya da gerçek hayatta neye sinirlenirse sinirlensin insan kendine hakim olmalıdır ¢
İnsan her gün bir şeye sinirlenip acısını başkasından çıkarabiliyor gayet doğal bir tepki.
Sanırım gelir kaynağı bu olsa çok da darılmazdım. Sonuçta ofiste birine kızıp sinirini benden de çıkarabilirdi yani bu da iş hayatı sorunlarının farklı bir versiyonu olurdu.
Ha yok sadece hobisiyse işte o zaman alırdım façasını aşağı. Tersim terstir ve benim herifim de bilir huyumu, öyle bir durumda kendine hakim olabilir. Benzerini daha önce yaşadık çoktan (yani kendine hakim oldu 😊😃)
Oyun yüzünden insan eşinin kalbini kırar mı ya. Sinirlendiyse giysin oyuna kızsın bana niye kızıyor o kadar da değil. Hem o derece oyun bağımlısı olan biriyle ben anlaşamam. Öyle arada girsin oynasın ama herzaman olmaz sinirimi bozar bir müddet sonra.
Böyle kapasitede birisiyle evlenmem de olsa da tepkimi koyarım. Hayatımda en sevmediğim insanlar beyinsiz budala gibi kendini aşırı derecede maça ve oyuna kaptıran insanlardır. Resmen zombiye dönüşüyorlar.
Cevap
37Cevap
İnsanlık hali sinirlenip bana bağırmış olabilir normal karşılarım
gerçekten g*ri. zekalısın! amip gibi hareketlerin var beynin bu oyunlar yüzünden leblebi kadar kaldı! derim hadi bakalım iç savaş başlar böylelikle 😂 bana bağıracaksa bari mantıklı sebeplerden bağırsın da sakinleştirmeye çalışayım böyle oyun için falan var ya dikenlerimi heryerinde hisseder 😀
Bir an bana saydırıyorsun sandım korktum ökaudkwjdhd
sen bir de beni sinirlenince sol kaşım kalkmış halde gör 😂😂😂
Hayatta kabul etmem. Bir oyun için birde. Hani bir is yapar. Gider dokunurum bozarım. O ayrı. Saatlerce emek vermiştir. Mesela kumdan kale yapmış. Saatlerce uğraşmış. Gittim dokundum mahvoldu bak onu anlarım hatalıyım. Ama basit bir PC oyunu için bağıracak sa? PC yi de al diktir git derim
Normal karşılarım tabi ki oyundan sinir anına denk gelebilirim 😄
Eğer onu sinir etmek için bir seyler yapıp oyununa zarar verebilecek bir şey yaptıysam ki böyle bir şey yapmam, durduk yer bana bağırıp kizarsa bunu hoş karşılamam tepkimi veririm. Oyuna sinirlenip bana bağıramaz yani ne alaka?
Sigerim senin oyununu der kaldırır monitörü kafasına vururum adam olsun.
Ben shadow of mordor oyununda çok sinirleniyordum. Birde yurttayım o zamanlar arkadaşlar ne oluyor falan oluyodu yani.
Oyun oynayan bir eşimin olacağını sanmıyorum. Diyelim ki öyle bir şey yaptı sakin olur mısın hoyatım derum
Oyunda her şey olabilir o durumu oyunda brakip normale donmek iki medeni insanın başarısı olur
Beni hiç bir kadın sevmez ki
Tepki veririm. Bi oyun benden daha değerli olamaz.
Başka seçenek yok mu! Oyun bağımlısı biri eşim olamaz
O kadar oyun bağımlısı biriyle ilişkim olacağını zannetmiyorum
Bağırsın anlık sinirle sonra ben de anlık sinirle ağzına tükürürüm olur arada böyle şeyler kflslsmdn
Tepki gösteririm, evli kadın ayrıca, çocuk değil, oyun oynamasın bir zahmet
Bi oyun için bana bağırırsa ooooo başına geleceklere de katlanacak
sana kim kızıp bağırabilir ki :)) endişe etmene gerek yok, rahat ol 👍
Ben de oyun oynuyorum ama bana bağıramaz. Gitsin başkasına bağırsın. Yer tepkiyi.
Bana bir oyun için bağırmasını kaldıramam tepkimi koyarım
Saçma sapan bir oyun için bağıramaz
Tabikide tepkimi gösteririm. Oynamasını bilmiyorsa, sebebi ben değilim sonuçta..
Kadınları yine affetmiyor oylama sonucuna göre var ya çoğu kişi anlayışlı değil
Oyun oynayani rahatsiz etmem çünkü bende oynuyorum ve rahatsiz olursam çok çirkinleşirim
Oyun için bana bağırırsa misliyle karşılık alır.. Keyifli geceler.
Bilgisayarın fişini çekerim yetmedi bilgisayarı kırarım
Ne olursa olsun bir oyun için kimsenin kalbini kırmamak gerekir.
Terlik diye bir şey var, sıkıyorsa bağırsın.
Kafasını klavyeye yapıştırırım ben de bi anlık sinirle, nolcak djkd
Bana bir oyun için bagirmasina kaldiramam tepkimi koyarim
Eğer öyle bir şey yaparsa ağzının üstüne terlikle vurarım 🤣🤣🤣
Muhtemelen aynı takimda olacagimiz için birbirimize bağırıyor oluruz. Sonra barışma fasli
Evli insanın oyun la ilgisi olmasın bir zahmet
O bilgisayarı camdan aşağıya atarım bir daha hayatı boyunca oyun oynayamaz
Sorun yok bende oyun oynarken bağırıyorum hatta küfrediyorum.
Yani eğer oyununa karıştıysam bir şey demem ama durup dururken asla olmaz
Benimle evlencek bide oyun oynayacak kb hiç gelmesin gitsin oyunla nikahlansın ozmn
Tepki gösterebilirim
Sende bi anket yapmayı öğrendin bırakmazsın artık şsöxmcjcldş
Öyle birini bulmam ztn 😄
Yaaa
Oyun bağımlısı bir kadınla evlenmem.
3 rauntluk boks maçı başlar 😀
Bana bir oyun için bağıran her zaman bağırır demek
Enseye tokatı yer bağıramaz
kızarım. alt tarafı oyun
Agliyacaksan oynama derdim 😀
Az yavaş gel yiğidim derim.
Dudağına yapışırım. Anlıyorum hatun derim
oyun için bağırmasın mümkünse.
Psikologa gönderirim kesin yani
Ne bu tantana derim
Bir daha yüzüne bakasım gelmez.
Kafasını kırarım
Agzini kirarim 😀😀😀😀
Oyunu bırakırım evlendiğim zaman :)
Öperek sinirini alırım
Benim gibi valorant oynasın da yemeği benden
Başlarım sinirine. Oynamasın o zaman.
Üç gün konuşmam ahahahaa...
Bilemedim geçerli bir sebep bulamadım
Tepkimi koyarım.
Tepkimi koyarım
Konuşuruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?