Erkekler, maç izlerken eşiniz rahatsız etse tepkiniz ne olur?
Not: Ben giciklik olsun diye konuşur durum eşim olsa. :) Ya da rahatsız ederim. Hihihihi izlemesin :D Benle ilgilensin :)


ben maç izlemem hayatta bizde kimse izlemiyo :D onun dışında oyun oynarken de rahatsız etmesin canım yani şimdi gelsin beraber oynayalım isterse ;) :D
Ben onun pembe dizilerine karışmıyorsam o da benim maçıma karışmayacak 😏😏
Karışamaz her şey eşit :D
Tamam sinirlenme :(
Tamam çokta şeapma 😏
Naptın 😮
Oha 😂 ben unuttum bile
En son buraya attığım görüşü 😂
Boşver gönüller bir olsun 😂😂
Ya dur yatıcam yarın şaaparız 😂😂
Yazmak istediğini de yazdın çok uğraştın ama yatıcam kendi kendine konuş ben sana dönerim sonra 😂😂 bu da son görüş ben kaçtım
Hoşlanmazdım şahsen sevdiğin bir şeyle vakit geçiriyorsun biri geliyor bunu bozuyor bu futbol da olabilir başka konuda
ben eşime ızletmemek ıcın daha guzel seyler yaparım 😅macı unutur
Cevap
19Cevap
şu an eşim yok ama geçen annem rahatsız etti kumandayı parçaladım ondan sonra uzaklaştı :D
annem alıştı bana merak etme :D işin garibi oda ilgileneyim diye yapmıştı kadın her yerde kadın :D
yahu adam akıllı bir zevkimiz var bari ona karışmayın :D
karıştırmam :D inşallah da karışmaz
sorarım :D
Maç seyretmiyorum zaten ama bana gıcıklık yaparsa en fanatiğinden 10 arkadaşımı eve maç izlemeye davet ederim.
Pek sallamam yani görüntüyü engellemediği sürece sıkıntı yok duymam zaten ben onu 😂
Ters psikoloji işe yara bu durumlarda (: devre arasına kadar sabrederim 12 dk kala al kapadım derim 15 dk onu oyalasam sonra 2. yarı izlenebilir gibi
Herseyin vakti oldğunu söylerim maç vakti maç gezme vakti gezme alışveriş vakti alışveriş seks vakti seks.
Bak maçın skoruna göre hard mı soft mu onu belirleyeceğiz derim susar 😀
Eşimi öpücüğe boğarım. Maç birşey kaxandırıyormıu 😄😄
Eşim resimdeki gibi olursa o futbolun ta...
Sen evlen de bir rahatla ya
Hiç de bişiy yapamaz😡
Asabilesirler muhtemelen
Koltuğa bağlar ağzını bantlarım:/
Eşimle ilgilenirim 😊
Eşime dönerim bende:)
Çarparim azina
Uyarırım.
kavga çıkar
bir sus canım derim
yatırır...
Kiziyorlar
Defol git derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar